Logan 2 a fost proiectat aproape integral in Romania. Cand va fi lansat
Inginerul roman care a lucrat mai bine de 15 ani la Toyota in Canada, dar si pentru General Motors a plecat din Romania in 1990 si a revenit in tara anul trecut pentru a prelua de la francezul Philippe Prevel conducerea Renault Technologie Roumanie (RTR).
Centrul Renault din Romania este al doilea mare centru tehnologic al grupului francez dupa cel de la Paris si are ca principala misiune dezvoltarea modelelor din gama entry a constructorului, precum modelele Dacia.
Centrul de la Titu, in care Renault a investit pana in toamna anului trecut 166 mil. euro, urmand sa ajunga in urmatorii ani la 450 mil. euro, completeaza dispozitivul industrial pe care il are Dacia-Renault in Romania, alaturi de centrul de design din Bucuresti, centrul logistic international, uzina de la Mioveni si centrul de piese de schimb de la Oarja.
"Nu sunt multe astfel de centre in lume unde sunt concentrate toate pe o suprafata redusa. Conteaza foarte mult sinergia si proximitatea atunci cand discutam despre proiectarea automobilelor. Pentru RTR este foarte important deoarece inginerii pot vedea imediat cum reactioneaza imediat piesele pe care le-au proiectat in mediul virtual si astfel se accelereaza procesul."
Alaturi de Logan 2, printre proiectele in care a mai fost implicat RTR a fost si Lodgy, monovolumul care va fi lansat de Dacia in luna martie a anului viitor si care va fi produs nu la Mioveni, ci la Tanger, in Maroc. "Dacia Lodgy a fost initiata inainte ca RTR sa existe. In cadrul RTR am contribuit cu anumite parti, dar nu esential. Ca procent, nu putem spune exact, dar nu unul esential, undeva sub 20%", a declarat seful RTR.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS