Inmatricularile Dacia in Franta au crescut cu 20%, de trei ori peste avansul intregii piete auto franceze
Inmatricularile de autoturisme noi marca Dacia in Franta au inregistrat, in luna martie 2016, o crestere de 19,6% in ritm anual, de aproape trei ori mai mult decat avansul de 7,5% inregistrat pe ansamblu de piata auto franceza, arata datele publicate, vineri, de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), scrie Agerpres.
Un numar de 11.110 de autoturisme Dacia noi au fost inmatriculate in Franta luna trecuta, comparativ cu 9.292 unitati in luna martie a anului trecut, astfel ca marca Dacia a ajuns la o cota de 5,26% din piata auto franceza.
La nivel general un numar de 211.264 de autoturisme noi au fost inmatriculate luna trecuta in Franta, in crestere cu 7,5% in ritm anual. De aceasta crestere au profitat in special cei doi constructori francezi, mai ales grupul Renault (crestere de 12,3%) si intr-o mai mica masura Peugeot Citroën (crestere de 2,8%).
In schimb, in ceea ce priveste inmatricularile de utilitare usoare noi marca Dacia in Franta, acestea sau inregistrat o scadere de 43,8% in ritm anual in luna martie 2016, pana la 198 de unitati, in timp ce piata a inregistrat o crestere de 4,9% pana la 38.711 unitati.
In primele trei luni ale acestui an, inmatricularile de autoturisme Dacia in Franta au crescut cu 16,8%, pana la 28.603 unitati, aceasta in timp ce piata auto franceza a inregistrat in perioada ianuarie-martie 2016 o crestere de 8,2%, pana la 516.392 de unitati.
Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile preconizeaza pentru acest an o crestere de pana la 2% a pietei auto din Franta.
Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS