Brandul Dacia se reinventeaza. Constructorul auto de la Mioveni se va concentra pe marketing in acest an, pe fondul stagnarii vanzarilor
Dacia. Getty Images/Guliver
Constructorul auto Dacia se va concentra in acest an pe imbunatatirea gradului de recunoastere a marcii, in conditiile in care cresterea rapida a vanzarilor inregistrata in ultimii ani de divizia low-cost a Renault s-a oprit, informeaza Automotive News Europe, preluat de Agerpres.
Potrivit lui François Mariotte, director de vanzari si marketing la Dacia, in acest an, ritmul de crestere a vanzarilor ar urma sa fie similar cu cel inregistrat anul trecut, astfel ca strategia de vanzari a Dacia se va baza in mare parte pe dezvoltarea familiaritatii marcii.
"Trebuie sa investim in notorietatea Dacia. Trebuie sa facem oamenii mai constienti de produsele noastre si nu doar sa fim cunoscuti dupa numele marcii", a spus Mariotte.
Anul trecut, Dacia a pierdut din cota sa de piata in Europa din cauza unei game de produse imbatranita si a lipsei de noi oferte pe segmentele SUV si crossover, in afara modelului Duster.
Ian Fletcher, analist la IHS Automotive, crede ca Dacia a profitat de contextul de austeritate din Europa cand consumatorii erau reticenti sa cheltuie mai multi bani.
"Odata cu cresterea increderii consumatorilor si o mai mare stabilitate economica, cred ca cumparatorii vor fi dispusi sa cheltuie mai mult. Cred ca lipsa unui nou produs nu a ajutat la imbunatatirea situatiei", a apreciat Ian Fletcher.
In 2015, vanzarile Dacia in Uniunea Europeana si tarile EFTA au crescut cu 5,1% pana la 382.948 de unitati, pe o piata generala care a inregistrat o crestere de 9,1%. Cota de piata a Dacia a scazut cu un punct procentual pana la 2,7%, fiind la egalitate cu marca Kia.
In ideea relansarii vanzarilor, Dacia a prezentat la Salonul auto de la Geneva noi versiuni ale modelelor Duster, Sandero si Logan. In plus, in presa au aparut informatii potrivit carora Dacia ar putea vinde in Europa o versiune a modelului subcompact Renault Kwid, dezvoltat pentru piata din India.
Sarcina adaugarii de noi produse si stimularii vanzarilor va reveni nolui CEO de la Dacia, Yves Caracatzanis, care incepand cu data de 4 aprilie ii va succeda lui Nicolas Maure, numit in fruntea AvtoVAZ, cel mai mare constructor auto din Rusia.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS