Imatricularile de autoturisme Dacia in UE au inregistrat la trimestru a treia mare crestere din Uniune
Inmatricularile de masini noi Dacia, la nivelul UE, au inregistrat in primul trimestru a treia mare crestere dintre marcile prezente pe piata, de 14,9%, la 63.507 unitati. Ascensiunea vine in contextul unui declin general de aproape 10% la nivel european. Doar Jaguar si Honda au inregistrat cresteri mai mari decat marca noastra.
Inmatricularile Jaguar au urcat cu 21,5%, la 8.279 autoturisme, iar cele ale Honda cu 16,3%, la 40.499 unitati, potrivit datelor anuntate miercuri de Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Majoritatea marcilor prezente pe piata europeana au inregistrat scaderi in primul trimestru.
Grupul Renault, care detine Dacia, a consemnat un declin de 8,1%, la 253.606 unitati, mai redus decat cel al pietei europene, evolutia constructorului francez fiind sustinuta de rezultatele Dacia. Marca Renault a pierdut 13,9% in ianuarie-martie, ajungand la 190.099 unitati. Cota de piata a Dacia a urcat de la 1,7% in primele trei luni ale anului trecut la 2,1%.
Grupul Volkswagen, lider in UE cu o cota de piata de 24,2%, a inregistrat o scadere de 7,5%, la 723.075 unitati.
In martie, inmatricularile Dacia au crescut cu 20,2%, la 23.261 unitati, in timp ce piata europeana a pierdut 10,2%, la 1,3 milioane de unitati. Doar Jaguar a avut o crestere mai puternica decat Dacia.
Cota de piata a Dacia a urcat de la 1,3% in martie 2012, la 1,8% in acest an.
Grupul Renault a scazut cu 9,6%, la 100.056 unitati. Declinul marcii Renault a fost de 15,9%, la 76.795 unitati.
Inmatricularile de autoturisme noi ale grupului german Volkswagen au coborat cu 9%, la 309.401 unitati.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS