Honda si Nissan recheama aproape 3 milioane de masini din cauza airbagurilor defecte
Honda Motor si Nissan Motor recheama in service aproape 3 milioane de masini, la nivel mondial, pentru remedierea airbagurilor fabricate de compania japoneza Takata, campanii care se adauga uneia anuntate la inceputul acestei luni de Toyota Motor, relateaza Bloomberg.
Anuntul Honda se refera la 2,03 milioane de vehicule, intre care modelul compact Fit si SUV-ul CR-V, a declarat Akemi Ando, purtator de cuvant al companiei, in Tokyo. Un reprezentant al Nissan a spus ca circa 755.000 de automobile ale companiei trebuie sa fie remediate la nivel mondial.
Cei trei mari producatori auto japonezi au rechemat in total in aceasta luna peste 5 milioane de vehicule, din cauza airbagurilor.
Anunturile au avut loc pe fondul atentiei sporite asupra posibilelor probleme de siguranta ale vehiculelor, grupul american General Motors fiind investigat in SUA din cauza intarzierii cu care a rechemat milioane de vehicule pentru remediarea defectiunilor la un senzor de incendiu.
"Anticipam ca vor urma noi rechemari de mare amploare, la alti producatori auto", a declarat Koji Endo, analist la compania de consultanta Advanced Research Japan.
Defectele airbagurilor se refera la presiunea neadecvata si umiditatea excesiva la care au fost supuse in timpul procesului de fabricatie, a spus Ando.
In aprilie anul trecut, producatorii auto au rechemat in service peste 3 milioane de vehicule, intre care 1,73 milioane de catre Toyota si 1,14 milioane de catre Honda, din cauza airbagurilor furnizate de Takata.
Honda, cel mai mare client al Takata, a rechemat din 2008, in total, 6 milioane de vehicule pentru probleme la airbagurile fabricate de aceasta companie, in cadrul a noua operatiuni.
Doi oameni au murit in 2009, in accidente legate de acest defect.
Toyota a anuntat in aceasta luna ca 2,27 milioane de automobile la nivel mondial sunt rechemate in service. Mazda Motor a rechemat la randul ei 159.807 vehicule, din acelasi motiv, a declarat luni un purtator de cuvant al companiei.
Un purtator de cuvant al Takata a prezentat scuze in numele companiei pentru neplacerile provocate clientilor.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS