GM recheama alte 2,6 milioane masini in service, totalul urca la 15,4 mil. Cel mai mare producator auto din SUA se asteapta la costuri de 400 mil. dolari
General Motors a anuntat rechemarea in service a inca 2,6 milioane de masini la nivel global, iar totalul masinilor la care trebuie remediate defectiuni a urcat astfel la 15,4 milioane de la inceputul anului, potrivit Reuters.
Defectiunile care trebuie remediate includ probleme la centurile de siguranta, transmisie si airbaguri, cele mai multe masini afectate de program fiind in Statele Unite.
Rechemarea celor 2,6 milioane de masini este ultima dintr-o serie de astfel de decizii ale celui mai mare producator auto din SUA, dintre care cea mai controversata a vizat masini cu defectiuni la un senzor de la cheia de contact.
Grupul a fost criticat de organizatii pentru siguranta traficului si autoritatile de reglementare din SUA pentru ca nu a descoperit defectul mai devreme.
GM a anuntat, de asemenea, ca se asteapta la costuri de circa 400 de milioane de dolari, dublu fata de estimarea initiala, pentru campania de reparatii.
In primul trimestru, GM a contabilizat un cost de 1,3 miliarde de dolari, in mare parte din cauza rechemarilor legate de dectiunile la senzorul de la cheia de contact. Anuntul GM a urcat numarul de rechemari derulate de GM in SUA in acest an la 29, in timp ce numarul total de autoturisme care trebuie sa revina in service este mai mare decat in precedentii cinci ani la un loc.
Grupul auto este investigat de Departamentul Justitiei, Congres, Comisia pentru Bursa si Valori Mobiliare si de mai multe state pentru modul in care a procedat in cazul masinilor cu defectiuni la senzorul de la cheia de contact.
GM a primit deja o amenda de 35 de milioane de dolari pentru raspunsul intarziat in aceasta privinta.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS