GM: 1,3 mld. dolari, costurile rechemarilor a 2,6 mil. vehicule. Prima pierdere din ultimii patru ani pentru nr. 2 mondial
General Motors estimeaza, preliminar, la 1,3 miliarde de dolari costurile reparatiilor pentru cele 2,6 milioane de autovehicule rechemate in service din cauza unor defectiuni de fabricatie. Producatorul american avertizeaza ca ar putea inregistra prima pierdere din ultimii patru ani.
GM a anuntat ca a constituit un provizion special de 1,3 miliarde de dolari in primul trimestru al acestui an pentru a acoperi cheltuielile legate de reparatia automobilelor rechemate, transmite Bloomberg, citata de Mediafax.
Grupul a precizat ca anticipeaza un rezultat operational solid pentru primele trei luni din acest an.
Cel mai mare producator auto american, numarul 2 la nivel global, nu a mai raportat pierderi din trimestrul al patrulea al anului 2009 si a inregistrat, in primele trei luni ale anului trecut, un profit de 1,18 miliarde de dolari.
General Motors a rechemat pentru reparatii 2,6 milioane de autovehicule la nivel global pentru mai multe defectiuni aparute din anul 2001, care au provocat numeroase accidente, soldate cu 13 morti.
Cazul este anchetat de o comisie din Congresul SUA si de Departamentul Justitiei, in contextul suspiciunilor ca defectele nu au fost remediate mai devreme din cauza costurilor ridicate, iar compania ar fi incercat mai tarziu sa musamalizeze incidentele.
Actiunile companiei au scazut cu 19% de la inceputul acestui an si au inchis joi la New York in coborare cu 1%.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS