Gigant auto, cu fabrică și în România, produce măști pentru a-și proteja propriii angajați de coronavirus
Ford Craiova
Ford Motor a anunţat că produce măşti faciale la o fabrică din Michigan, pentru a-şi proteja angajaţii de pandemia de coronavirus şi vrea să obţină certificarea măştilor pentru utilizarea lor în scop medical.
Producătorul auto a anunţat că măştile sunt produse la fabrica de sisteme de transmisie Van Dyke, din Sterling Heights, Michigan, fiind dezvoltate în colaborare cu sindicatul United Auto Workers.
Ford a mai anunţat că lucrează cu furnizorul Joyson Safety Systems pentru fabricarea de salopete refolosibile, din materiale destinate airbagurilor, potrivit News.ro.
Al doilea mare producător auto american a anunţat anterior că va fabrica dispozitive de purificare a aerului, prin consultare cu compania 3M. Ford a anunţat luni că producţia acestor dispozitive va începe marţi, la o fabrică de lângă Flat Rock, Michigan.
Anterior, Ford, care are închise uzinele nord americane şi europene, a estimat că are suficiente lichidităţi pentru a putea funcţiona cel puţin până la sfârşitul lunii septembrie.
La data de 9 aprilie, Ford avea lichidităţi în valoare de aproximativ 30 de miliarde de dolari, dintre care 15,4 miliarde de dolari de la două linii de credit utilizate în regim de urgenţă.
Constructorul auto american a informat luni că în primul trimestru se aşteaptă să înregistreze pierderi operaţionale de aproximativ 600 de milioane de dolari, comparativ cu un profit de 2,4 miliarde dolari în perioada similară a anului trecut. De asemenea, compania se aşteaptă să raporteze venituri trimestriale în valoare de 34 miliarde dolari, sub estimările analiştilor.
"Cu toate acestea, credem că avem suficiente lichidităţi în prezent pentru a opera cel puţin până la finele celui de al treilea trimestru", a declarat directorul financiar de la Ford, Tim Stone.
Ford a subliniat că în prezent doar societăţile sale mixte din China produc şi vând vehicule.
"Compania analizează un scenariu pentru o repornire treptată a uzinelor de asamblare la începutul celui de al doilea trimestru, cu standarde de siguranţă sporite pentru a proteja muncitorii", a precizat Ford.
Producătorul auto adaugă că orice decizie de repornire va fi luată în cooperare cu sindicatele, furnizorii, dealerii şi alţi stakeholderi locali.
Ford a informat săptămâna trecută că majoritatea celor 6.000 de angajaţi de la fabrica din Craiova va rămâne în şomaj tehnic până pe 30 aprilie.
"Suspendarea temporară a producţiei fabricilor Ford la nivel european se prelungeşte până cel puţin pe data de 4 mai. În acest sens, menţionăm şi că majoritatea angajaţilor Ford Craiova va rămâne în şomaj tehnic până pe 30 aprilie, deoarece 1 Mai este o sărbătoare naţională. Ford România lucrează îndeaproape cu toate autorităţile relevante pentru aplicarea măsurilor legale comunicate de către Guvern în timpul stării de urgenţă", a precizat compania.
Angajaţii fabricii Ford de la Craiova au intrat în şomaj tehnic pe 19 martie 2020, iar pe parcursul acestei perioade vor beneficia de o indemnizaţie de 78% din salariul de bază.
Ford Motor Company este o companie globală cu sediul în Dearborn, Michigan. Compania proiectează, produce, comercializează şi furnizează o linie completă de autoturisme, camioane, SUV-uri, vehicule electrificate marca Ford şi vehicule de lux Lincoln şi oferă servicii financiare prin Ford Motor Credit Company. Ford are aproximativ 190.000 de angajaţi în întreaga lume.
Ford Europa este responsabilă de producerea, vânzarea şi deservirea vehiculelor marca Ford pe 50 de pieţe individuale, având aproximativ 46.000 de angajaţi în unităţile proprii şi în asocierile în participaţie consolidate şi aproximativ 61.000 de angajaţi, dacă includem şi societăţile neconsolidate. Pe lângă Ford Motor Credit Company, operaţiunile Ford Europa includ Divizia de servicii pentru clienţi Ford şi 19 unităţi de producţie (12 unităţi proprii şi şapte asocieri în participaţie neconsolidate). Primele autoturisme Ford au fost expediate în Europa în 1903 - în acelaşi an a fost fondată Ford Motor Company. Producţia europeană a început în 1911.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS