Ghosn, Renault: Scandalul Volkswagen ridica problema increderii la toti producatorii auto. Multi din interiorul VW stiau probabil despre intentia de a falsifica datele
Seful aliantei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, considera ca va fi dificil pentru un producator auto sa-si ascunda intentia de a falsifica datele privind emisiile vehiculelor, asa cum s-a intamplat la Volkswagen, potrivit Reuters.
Scandalul iscat in jurul Volkswagen ridica problema "increderii" la toti producatorii auto, a declarat Ghosn. El a refuzat sa comenteze ce s-a intamplat la Volkswagen, dar a precizat ca multi oameni din cadrul companiei germane stiau probabil despre intentia de a falsifica datele privind emisiile vehiculelor.
"Nu cred ca este ca si cum te-ai ascunde dupa tufisuri", a afirmat Ghosn, care a adaugat ca scandalul emisiilor va afecta si alte companii auto, care vor fi verificate mai atent, transmite Agerpres.
De altfel, increderea opiniei publice in producatorii auto era deja in scadere, in urma rechemarilor masive la service, cum a fost cazul la General Motors.
Intrebat cum ar trebui sa raspunda industria auto acestui scandal, Ghosn a replicat: "Fiind extrem de deschisa".
Reprezentantii VW au recunoscut ca au falsificat datele la testele din SUA, privind emisiile vehiculelor, si au anuntat ca 11 milioane de masini diesel vandute in intreaga lume au fost echipate cu sisteme electronice speciale, pentru evitarea standardelor referitoare la poluare.
Volkswagen este acuzat ca a instalat un software care permitea masinilor sa indeplineasca standardele referitoare la poluare in timpul testelor, dar nu si in timpul operatiunilor normale. Din acest motiv, nivelul poluarii era mai ridicat, sustine Agentia pentru Protectia Mediului din SUA.
Amenzile totale ar putea ajunge la 18 miliarde de dolari sau 30.000 de dolari per vehicul.
Reparatiile vor fi efectuate de VW, ceea ce va majora costurile companiei. Sunt vizate modelele produse in ultimii sapte ani, inclusiv Jetta, Beetle, Golf, Passat si Audi A3.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS