General Motors: Google ar putea deveni o amenintare pentru industria auto
Google ar putea deveni "o amenintare foarte competitiva si serioasa" pentru industria auto, daca va continua sa dezvolte agresiv masinile autonome, a declarat directorul pentru dezvoltare de produs al General Motors (GM), Mark Reuss.
GM, care lucreaza la propria tehnologie pentru masini autonome, nu se afla in cursa cu Google pentru a crea "masina fara sofer", a declarat Reuss, citat de Bloomberg.
Google a anuntat ca vrea sa produca cel putin 100 de masini complet autonome, proiectate de companie, pentru a efectua teste anul acesta. Masinile, cu doua locuri, vor avea o viteza maxima de 25 de mile (40 de kilometri) pe ora si vor fi lipsite de volan, pedala de acceleratie si pedala de frana. Anterior, Google a testat tehnologia autovehiculelor autonome folosind masini precum Toyota Prius.
"Oricine poate face orice cu suficient timp si destui bani. Daca vor, nu am nicio indoiala ca ar putea deveni o amenintare foarte serioasa si competitiva", a spus el.
GM a prezentat anul trecut tehnologia Super Cruise, cu functii de conducere semiautomata, printre care mentinerea benzii, precum si control la accelerare si franare in anumite conditii. De asemenea, producatorul auto are in China un proiect numit EN-V, pentru dezvoltarea unui autovehicul autonom.
Masinile autonome vor deveni treptat o norma in sectorul auto, a spus Reuss.
Firma de cercetare IHS Automotive estimeaza ca masinile autonome vor ajunge la vanzari de 11,8 milioane de unitati la nivel global in 2035. Pana in 2050, aproape toate masinile vor fi fara sofer, estimeaza Egil Juliussen, analist la IHS.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS