Fordul produs la Craiova va fi exportat in Franta si Italia
Reprezentantii Ford se asteapta ca modelul B-MAX, care va intra in productie la fabrica de la Craiova, sa inregistreze cele mai importante vanzari in Franta si Italia, state in care clientii sunt mai deschisi fata de modele monovolum.
"Credem ca cea mai importanta cota din vanzarile B-MAX se va indrepta catre Franta si Italia. Acolo clientii sunt mai apropiati de modele precum acesta. Desigur, mizam pe vanzari importante si in tari precum Marea Britanie si Germania, care reprezinta piete auto mari", a declarat, la Salonul Auto de la Geneva, vicepresedintele departamentului de marketing si vanzari al Ford Europa, Roelant de Waard.
El a adaugat ca modelul se va adresa clientilor care doresc o masina de familie spatioasa si adeptilor monovolumelor.
Constructorul american a prezentat, luni, in premiera mondiala, la Salonul Auto de la Geneva, monovolumul de clasa mica B-MAX.
Modelul va fi produs exclusiv in Romania, la fabrica de la Craiova.
B-MAX va fi construit pe aceeasi platforma cu a modelului Fiesta, insa aspectul vehicului este asemanator cu C-Max. Noul model va fi cu aproximativ 10 centimetri mai lung si mai inalt fata de Fiesta in cinci usi. B-MAX nu va avea in echiparea caroseriei barele centrale care despart portierele la vehiculele obisnuite, iar usile din spate se vor deschide prin rabatare spre portbagajul masinii.
Primele modele de test vor putea fi vazute pe sosele incepand din vara acestui an, iar productia in serie va debuta la inceputul anului viitor.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS