Ford Romania are un nou director general. Brassai se alatura echipei Ford Europa. Fostul sef critica modul de organizare a licitatiilor publice si slaba dezvoltare a infrastructurii locale
Ford Romania - Compania Nationala de Vanzari are de la 1 aprilie un nou director general, Valerio Brenciaglia, care l-a inlocuit pe Zoltan Brassai, acesta alaturandu-se echipei Ford Europa, in calitate de brand director - Large Cars, a anuntat compania.
Brenciaglia (45 de ani) cunoaste piata din Romania, in perioada iulie 2012 - septembrie 2013 el detinand pozitia de director de vanzari si marketing in cadrul Ford Romania.
"Ma bucur sa ma intorc in Romania (...) Voi depune toate eforturile pentru a consolida prezenta puternica a companiei Ford in Romania, nu doar in calitate de investitor strategic, ci si in ceea ce priveste sectorul de retail si vanzarea de flote auto. Avem o echipa foarte buna si o retea de distribuitori puternica si am incredere ca impreuna vom putea atinge obiectivele strategice ONE Ford", a declarat noul sef al Ford Romania.
Absolvent de studii economice, Valerio Brenciaglia s-a alaturat companiei Ford in 1999 si a detinut numeroase pozitii in departamentele Vanzari, Marketing si Servicii, Ford Italia, inclusiv cea de Director Operatiuni (Field Operations Manager). Brenciaglia se va alatura si Consiliului de Administratie al Ford Romania.
Zoltan Brassai a inceput sa lucreze cu piata din Romania din 2006 si a condus Compania Nationala de Vanzari a Ford Romania din iunie 2012.
Constructorul auto american Ford a deschis Compania Nationala de Vanzari din Romania in august 2010, la doi ani dupa ce a preluat fabrica din Craiova unde compania a investit pana in prezent peste 1 miliard de euro in productia de vehicule si motoare.
In 2014,Ford Romania a inregistrat o crestere cu 41,57% a vanzarilor, comparativ cu anul anterior, si o cota de piata de 8,21%, rezultate care au plasat compania pe locul 3 in topul celor mai bine vandute marci auto la nivel national.
In prezent, Ford produce la Craiova modelul B-Max, a carui asamblare a fost lansata la jumatatea anului 2012. Ford ar putea lansa, in a doua parte a anului 2017, productia unui al doilea model la uzina din Craiova, respectiv SUV-ul EcoSport, o decizie urmand sa fie luata in urmatoarele luni.
"Nu avem o decizie finala, ce pot spune este ca Ford va ramane cu siguranta in aceasta tara cu productia, nu vrem sa reducem investitia. Vrem sa fim aici, dar in acest moment nu avem informatii oficiale privind lansarea celui de-al doilea model. Vedem multe zvonuri, dar nu le putem confirma", a afirmat Brenciaglia, vineri, in cadrul primei intalniri cu presa
El a adaugat ca fabrica din Craiova ar deveni mai profitabila prin lansarea unui nou model.
Prezent la eveniment, fostul sef al Ford Romania a reiterat nemultumirea privind modul de organizare a licitatiilor publice, punctand ca ponderea livrarilor constructorului american pe acest segment, catre entitati publice, este "foarte apropiata de zero".
"Politia are un parc auto de 20.000 de unitati. Daca jumatate din ele ar fi B-Max, ar insemna 10.000 de masini, adica multe zile de lucru in Craiova", a spus el.
Pe de alta parte, Brassai a criticat slaba dezvoltare a infrastructurii locale, care genereaza costuri suplimentare cu transportul masinilor, ingreuneaza livrarile, inclusiv pe cele ale furnizorilor, si impiedica cresteri de productie la uzina.
"Daca am produce la capacitate in Craiova, ar intra 240 de camioane zilnic, si ar iesi 240 de camioane cu masini. Nu se poate, nici pe drumuri, nici pe poduri, nici pe caile ferate. Daca incarcam un tren cu masini, primul pod deja se darama", a spus el.
Constructorul auto a anuntat la inceputul lunii martie ca aproape 500 de persoane din cei 3.200 de angajati ai uzinei din Craiova vor parasi fabrica in baza unui program de incetare voluntara a relatiilor de munca ce viza initial 680 de salariati. Pentru a evita concedieri, Ford a decis introducerea unui program de lucru redus in uzina.
Grupul american produce la Craiova si motoare pe benzina EcoBoost.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS