Fiat Chrysler ar putea forma un parteneriat tehnic cu Hyundai Motor
Fiat Chrysler Automobiles
Fiat Chrysler Automobiles ar putea forma un parteneriat tehnic cu grupul sud-coreean Hyundai Motor, a declarat sâmbătă directorul general al grupului italo-american, Sergio Marchionne, transmite Bloomberg.
Alianţa ar putea deveni una puternică, cu toate că nu există şanse pentru o fuziune între cele două companii, a spus Marchionne la sediul muzeului Alfa Romeo din Arese, lângă Milano.
”Există posibilitatea formării unui parteneriat tehnic cu Hyundai, care furnizează deja în Statele Unite componente şi sisteme de transmisie”, a declarat Marchionne după prezentarea planurilor referitoare la revenirea Alfa Romeo în circuitul Formulei 1, scrie News.ro.
Marchionne, în vârstă de 65 de ani, un susţinător vocal al consolidării industriei auto, pregăteşte un plan de afaceri pe termen de cinci ani, înainte de a se retrage din funcţia de director general, în 2019. Cele două companii vor coopera în domeniul motoarelor pe bază de hidrogen, în condiţiile în care vehiculele electrice sunt pe cale să devină tehnologia dominantă în viitoarea eră a carburanţilor alternativi.
Şeful Fiat Chrysler a confirmat planurile de separare a producătorilor de componente auto Magneti Marelli şi Comau în două companii separate, de la începutul anului 2019. Mecanismul operaţiunii nu a fost încă stabilit, dar ar putea include vânzarea unei participaţii, pentru atragerea de capital.
Marchionne a mai spus că separarea brandurilor Alfa Romeo şi Maserati este un eveniment prea îndepărtat pentru a fi discutat în acest moment, dar a subliniat importanţa curselor auto pentru dezvoltarea Alfa Romeo. Revenirea în cursele de Formula 1 ar ajuta la îmbunătăţirea imaginii mărcii, care vrea să se impună din nou ca producător auto de lux.
Marchionne a investit miliarde de dolari în dezvoltarea de vehicule noi, după ce gama Alfa Romeo s-a redus, iar vânzările s-au prăbuşit în ultimul deceniu.
Şeful Fiat Chrysler a confirmat totodată ţintele financiare ale grupului pentru 2018, între care creşterea profitului operaţional la circa 9 miliarde de euro şi eliminarea datoriilor.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS