Din punctul de vedere al imaginii de lux, ”dorim să depăşim Range Rover”, a afirmat într-un interviu preşedintele brandului Jeep, Christian Meunier. ”Din punctul de vedere al companiilor, dorim să depăşim GMC şi Cadillac”, a mai spus acesta, potrivit News.ro.

Gamele de modele GMC Yukon al grupului GM şi Cadillac Escalade sunt lidere în privinţa vânzărilor pe segmentul SUV-urilor. Anul trecut, GMC a vândut aproape 75.000 de automobile Yukon. Cadillac a comercializat 35.424 de vehicule Escalade, în timp ce brandul Lincoln al Ford a vândut 18.656 de automobile Navigator, în 2019.

SUV-urile de lux reprezintă unul dintre cele mai profitabile segmente în industria auto globală.

Preţurile vehiculelor Wagoneer şi Grand Wagoneer pot varia îmtre 60.000 de euro şi 100.000 de euro, fiind comparabile cu cele ale gamelor Escalade şi Yukon, a spus Meunier.

Majoritatea acestor vehicule sunt comercializate pe piaţa nord-americană, iar unele în Orientul Mijlociu.

Brandul Jeep al Fiat Chrysler nu a intrat pe acest segment de zeci de ani. În absenţa Jeep, Cadillac Escalade al GM, GMC Yukon şi modelele Expedition şi Lincoln Navigator ale Ford au dominat segmentul din America de Nord.

Modelele Range Rover ale Jaguar Land Rover au definit segmentul premium al pieţei SUV-urilor de lux din America de Nord şi alte pieţe.

Vehicule atât de mari cum este Grand Wagoneer, care derivă din camioneta Ram, sunt o raritate în China, cea mai mare piaţă auto din lume. Modelele Wagoneer şi Grand Wagoneer vor fi construite într-o fabrică de lângă Detroit, ceea ce este un handicap pentru vânzările în China.

Cu toate acestea, Meunier a spus că ”există o oportunitate pntru China pe care o vom testa în următoarele săptămâni”.