Fata frumoasa care zambeste de langa o masina rapida, reteta de marketing ce nu da gres niciodata. Salonul de la Detroit nu face exceptie
Industria auto este in plin proces de transformare - de la bateriile electrice, la masinile care se conduc singure. Un lucru a ramas totusi neschimbat in ultimele cinci decenii: tinerele frumoase care zambesc la stand, langa o masina puternica si stralucitoare.
Cei de la Fiat aleg fete cat mai tinere, in timp ce alte companii includ mai nou si barbati in echipele de prezentare, pentru ca multi dintre clienti sunt femei.
Buze rosii ca focul si o rochie scurta, seducatoare, par simple detalii care, insa, cantaresc enorm atunci cand vine vorba sa atragi cat mai multi potentiali clienti la standul tau.
"Ati fi uimiti cate persoane vorbesc despre pantofii modelelor. Cat de incomozi sunt si alte lucruri de acest fel. Insa asta ii atrage la masina, iar apoi specialistul nostru le poate prezenta autovehiculul, ca sa le trezeasca interesul", explica Bo Puffer, manager evenimente Chrysler.
Fata frumoasa care iti zambeste de langa o masina rapida este o reteta veche care inca da rezultate, cel putin asta spun companiile care si-au prezentat recent noile modele la salonul auto de la Detroit.
"Nu ai prefera sa vezi o persoana aratoasa, insa inteligenta, decat una obisnuita, le fel de inteligenta?", se intreaba Bo Puffer.
Fetele trec printr-o perioada de pregatire de o saptamana, ca sa poata raspunde la intrebarile clientilor.
Numarul femeilor care isi cauta o masina la saloanele auto a crescut cu aproape 30 la suta in ultimii ani, asa ca unele companii au inclus si modele masculine in echipele de prezentare. Este cazul celor de la Crysler sau Ford.
Unii producatori auto au schi9mbat insa tactica. Unele dintre marcile de lux, precum Audi sau Lexus, isi aduc specialistii imbracati in costum si cravata. Vor sa atraga clientii catre masinile lor, asa ca aleg oameni care sa arate bine. Insa, mai nou, nu trebuie neaparat ca persoana care face prezentarea sa fie sexy.
Mai multe despre:
#salonul auto Detroit#marketing
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS