Europenii au cumpărat, în februarie, mai multe Dacii și mai puține mașini Renault. Vânzările mărcii românești au crescut cu 24%, în Europa
Dacia
Numărul înmatriculărilor de autoturisme noi Dacia în Europa (UE plus ţările EFTA) a înregistrat o creştere de 24,1% în luna februarie 2018, comparativ cu februarie 2017, arată datele publicate joi de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
De asemenea, ACEA informează că piaţa auto din România a avut în luna februarie 2017 o creştere de 5,7%, fiind înmatriculate 8.777 de autoturisme noi faţă de 8.302 unităţi în luna februarie a anului trecut. Comparativ, piaţa auto din Europa a înregistrat luna trecută o creştere de 4% în ritm annual, scrie Agerpres.
În rândul constructorilor auto, un număr de 41.037 de autoturisme Dacia au fost înmatriculate luna trecută în Europa (Uniunea Europeană plus ţările EFTA), în creştere cu 24,1% faţă de 33.078 unităţi în luna februarie 2017, cota de piaţă a Dacia ajungând la 3,5%.
Creşterea vânzărilor de autoturisme Dacia a compensat scăderea livrărilor de autoturisme marca Renault, astfel că, pe ansamblu, livrările grupului francez au crescut cu 6,4%, până la 121.958 de unităţi.
La nivel general, înmatriculările de autoturisme noi în Europa au crescut cu 4% în ritm anual în luna februarie 2018, graţie unei cereri solide în Germania şi Franţa şi a unor creşteri de două cifre în Spania şi Olanda, dar şi a vânzărilor solide de autoturisme marca Peugeot.
Un număr de 1,159 milioane autoturisme au fost înmatriculate luna trecută în Uniunea Europeană şi ţările EFTA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia), comparativ cu 1,114 milioane autoturisme înmatriculate în luna februarie 2017.
Aproape toate marile pieţe auto europene au înregistrat creşteri în luna februarie, excepţia fiind Marea Britanie, unde vânzările au scăzut (pentru a 11-a lună consecutiv) cu 2,8%. În Germania, cea mai mare piaţă auto din Europa, înmatriculările cu crescut cu 7,4%, în timp ce în Franţa au urcat cu 4,3%, iar în Spania au înregistrat un avans de 13%.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS