Două mașini construite de Tesla, Model S şi Model Y, nu mai sunt ”recomandate” de organizaţia Consumer Reports. Ce probleme au automobilele lui Elon Musk
            Tesla
                        
            Automobilul Model X şi SUV-ul Model Y al Tesla nu mai sunt ”recomandate” de Consumer Reports din cauza declinului fiabilităţii acestora, a anunţat joi influenta organizaţie nonprofit de protecţie a consumatorilor Consumer Reports, transmite CNBC.        
        
	Ratingul automobilelor electrice fabricate de Tesla a scăzut din cauza problemelor la suspensia pe aer, la computerul principal şi la ecranul tactil ale Model S şi a problemelor cu vopseaua în cazul Model Y, a explicat Jake Fisher, director pentru testare auto la Consumer Reports.
	În 2015, Consumer Reports a acordat automobilului Model S cel mai ridicat rating. ”În prezent, observăm o serie de probleme la această maşină”, a spus Fisher, potrivit News.ro.
	De obicei, modelele mai vechi de automobile au o fiabiltate mai bună, întrucât producătorii au tendinţa să rezolve problemele pe măsură ce vehiculele îmbătrânesc, dar Tesla a continuat să actualizeze maşinile, inclusiv actualizări software de la distanţă, să facă schimbări mari la exterior. Acesta este un trend în industria auto, în frunte cu Tesla.
	Automobilul Model 3 este în prezent singurul vehicul al Tesla recomandat de Consumer Reports.
            
                        
        
            
                    Pe acelasi subiect:
		
            
        
        
        
        		        
    
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS