Deutsche Telekom revoluționează modul de încărcare a mașinilor electrice. Ce sunt “cutiile gri”, capabile să alimenteze două vehicule simultan
Deutsche Telekom
Operatorul german Deutsche Telekom a anunţat că a demarat construcţia unei reţele de staţii de încărcare pentru vehiculele electrice în Germania, prin adăugarea unor cabluri de alimentare la actualele sale "cutii gri", care sunt amplasate în interiorul oraşelor din Germania şi care adăpostesc infrastructura de telefonie fixă şi de Internet prin cablu a grupului, informează Reuters.
Deutsche Telekom susţine că aceste "cutii gri" pot fi convertite în staţii de încărcare capabile să alimenteze două vehicule simultan cu 11 kilowaţi oră, suficientă pentru o rază de 50-75 de kilometri, în funcţie de vehicul. O sesiune de încărcare costă 7,89 euro, scrie Agerpres.
În plus, în următorii trei ani, Deutsche Telekom intenţionează să construiască şi 500 de staţii de încărcare rapidă capabile să furnizeze 150 de kilowaţi oră. În doar zece minute de încărcare, bateriile vor avea energia necesară pentru ca vehiculul electric să poată parcurge aproximativ 100 de kilometri. O sesiune de încărcare costă 14,49 euro.
Luni, grupul german a inaugurat în faţa sediului său central de la Bonn prima astfel de staţie de încărcare rapidă, iar în următoarele trei luni ar urma să fie instalate 100 de staţii.
Deutsche Telekom AG este cea mai mare companie europeană de telecomunicaţii, cu operaţiuni în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est, inclusiv în România.
Grupul controlează 40% din acţiunile Hellenic Telecommunications Organization (OTE), care, la rândul său, deţine 54,01% din Telekom România.
La jumătatea lunii august 2014, Romtelecom şi Cosmote România au anunţat că vor fi reprezentate comercial prin intermediul brandului Telekom România, iar produsele şi serviciile vor fi oferite sub brandul 'T'.
Mai multe despre:
#Deutsche Telekom#masini electrice
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS