Daimler si Nissan vor produce masini de lux, la o noua fabrica de 1 miliard de euro din Mexic
Daimler si Nissan Motor vor produce vehicule de lux la o noua fabrica de 1 miliard de euro (1,4 miliarde dolari), care va fi construita in Mexic. Este cel mai mare proiect convenit de cele doua companii in cadrul unui parteneriat vechi de patru ani, relateaza Bloomberg.
Cei doi constructori auto vor asambla pana la 300.000 de automobile Mercedes-Benz si Infiniti, la o unitate de productie care va fi infiintata in apropierea fabricii Nissan din Aguascalientes, deschisa in noiembrie 2013, intr-un proiect de 2 miliarde de dolari.
Noua unitate de productie va intra in exploatare in 2017.
"Acest proiect arata cum colaborarea noastra, care a inceput in Europa, a dobandit anvergura mondiala", a declarat Carlos Ghosn, director general al aliantei Renault-Nissan.
Daimler colaboreaza cu alianta Renault-Nissan din 2010. Parteneriatul, concentrat initial pe masinile de oras si vehiculele comerciale usoare, s-a extins intre timp pentru a include motoare si sisteme de transmisie.
Proiectul anuntat vineri va ajuta extinderea gamei Infiniti si reducerea costurilor pentru Mercedes, care vrea sa devanseze BMW in privinta vanzarilor si profitului, pana la sfarsitul deceniului.
Daimler si Nissan vor crea o companie mixta cu participatii egale pentru administrarea constructiei si operarii fabricii din Mexic, care va ajunge la aproape 5.700 de angajati. Productia modelelor Infiniti este programata sa inceapa in 2017, iar pentru Mercedes un an mai tarziu.
Cele doua companii anticipeaza ca fabrica va ajunge la capacitate maxima in 2021.
Cu aceasta decizie, Mercedes urmeaza exemplul Audi, al doilea mare producator de automobile de lux din lume, care vrea sa inceapa asamblarea de SUV-uri in orasul mexican San Jose Chiapa, in 2016.
BMW analizeaza mai multe amplasamente in Mexic, pentru o noua fabrica au declarat in aprilie persoane apropiate situatiei.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS