Daimler, al 3-lea producator de automobile de lux din lume, planuieste taieri de costuri de peste un miliard de euro
Daimler
Daimler, al treilea mare producator de automobile de lux la nivel mondial, planuieste economii anuale de minim un miliard de euro, ca raspuns la inrautatirea conditiilor de pe piata auto, a declarat o sursa apropiata situatiei, citata de Bloomberg.
Reducerea cheltuielilor are rolul sa imbunatateasca profitabilitatea grupului german, a spus sursa. Purtatorul de cuvant al Daimler a refuzat sa comenteze.
Directorul general al Daimler, Dieter Zetsche, anunta in septembrie un program de eficientizare a operatiunilor, fara sa prezinte detalii. Zetsche, care conduce si divizia Mercedes-Benz, a anuntat in septembrie ca divizia de automobile nu va atinge in acest an profitul operational de 5,2 miliarde de euro inregistrat in 2011, reducand astfel estimarile initiale.
"Suntem convinsi ca exista un risc semnificativ ca profitul EBIT (inainte de deducerea dobanzilor si impozitelor) sa scada anul viitor", a declarat Arndt Ellinghorst, analist al Credit Suisse in Londra, citat de Bloomberg.
Daimler reduce cheltuielile in conditiile in care piata euro europeana este pe cale sa inregistreze in acest an cel mai amplu declin din ultimii 19 ani. Potrivit estimarilor asociatiei auto europene ACEA, livrarile vor scadea in acest an cu 8%-10%, noteaza Mediafax.
Daimler a ajuns marti la un acord cu consiliul muncii pentru reducerea productiei automobilului Mercedes Clasa S la cea mai mare fabrica a grupului din Sindelfingen, de la doua schimburi la unul, inainte ca o noua versiune a modelului sa intre in productie anul viitor.
BMW, cel mai mare producator de automobile de lux la nivel mondial, a transferat "zeci de mii" de vehicule din Europa si SUA si Asia, in urma scaderii cererii pe continent, a declarat seful grupului, Ian Robertson.
Decalajul dintre Mercedes si principalii sai competititori se adanceste. In primele noua luni, vanzarile Mercedes au urcat cu 5%, la 964.926 vehicule, comparativ cu avansul de 13%, la 1,1 milioane unitati, inregistrat de Audi si cel de 8,6%, la 1,11 milioane vehicule in cazul BMW.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS