Dacia incepe productia de motoare Euro 5 pentru Renault si Nissan!
Automobile Dacia va incepe sa produca motoare Euro 5, destinate modelelor marcilor Dacia, Renault, Nissan si Renault Samsung, prin introducerea in fabricatie a unei noi familii de propulsoare si adaptarea uneia care se incadreaza acum in norma de poluare Euro 4, scrie Mediafax.
La uzina de la Mioveni va fi pusa in functiune o linie de productie pentru noua familie de motoare Euro 5, care va cuprinde propulsoarele H4 si H5.
Acestea vor echipa modele ale Renault, Nissan, Dacia si Renault Samsung, a declarat vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, citat de Mediafax.
Motoarele din familia H sunt dezvoltate de Renault in colaborare cu Nissan. In prezent, motoarele din familia H echipeaza modele precum Renault Samsung SM3 si Renault Megane.
De asemenea, motorul K7 va fi adaptat astfel incat sa treaca de la Euro 4 la cea Euro 5, au precizat reprezentanţii Biroului de comunicare al Automobile Dacia.
Compania produce în prezent trei tipuri de motoare, încadrate în Euro 4, respectiv modelele pe benzină K7J, K7M şi propulsorul diesel F8Q. Motorizarea Euro 5 este disponibilă în prezent pentru versiunile 4X4 ale modelului Duster, o variantă Sandero şi una Logan, însă propulsoarele sunt importate de la alte uzine ale grupului Renault.
Anul trecut, la uzina mecanică Dacia au fost fabricate 273.559 motoare pe benzină de 1,4 litri şi 1,6 litri şi diesel de 1,9 litri. Automobile Dacia a vândut anul trecut 311.282 de vehicule, cu 20 % mai mult faţă de 2008.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS