La oferta mai este un  Sandero Stepway 1.5 dCi cu 90 CP, de asemenea, vopsit intr-o culoare speciala gri opac cu tapiterie din piele, jante din aliaj, faruri de ceata si volan imbracat in piele. Pretul masinii este de 13.500 euro.

La un an dupa lansarea paginii de Facebook Dacia Duster Italy, filiala constructorului auto a creat pe reteaua de socializare mai multe pagini similare, pentru fiecare brand din portofoliu.

Schimbare de strategie

Se anunta asadar o schimbarea de strategii pe piata auto? Internetul a devenit, se pare, un mediu excelent pentru vanzarea de autoturisme.

Renault anunta inca de la inceputul acesti luni ca va experimenta in Europa, un program de vanzare a modelelor Dacia pe internet, pentru a pregati lansarea unui program mai larg anul viitor.

Miscarea ar urma sa ajute la protejarea pozitiei de lider a grupului francez pe piata automobilelor low-cost fata de concurenti precum Peugeot.

O alta noutate este ca Dacia va dezvolta un program experimental de vanzari pe internet, potrivit responsabilului pentru programul Logan, Gerard Detourbet.

In functie de rezultatele pe care grupul Dacia-Renault le va avea, reprezentantii companiei vor hotari daca programul va merge sau nu mai departe.

"Vanzarile prin internet vor deveni in curand realitate (...) Multi dintre clientii nostri stiu ce vor chiar inainte sa vina in showroom, astfel ca un astfel de canal de vanzari chiar are sens", a explicat oficialul Renault.

Vezi aici pagina de Facebook a filialei Dacia din Italia, de unde poti cumpara cele doua editii limitate de Sandero.