Dacia a deschis primul centru de vanzari din Israel, care a devenit a 44-a piata pe care marca romaneasca vrea sa o cucereasca
Uzina Dacia de la Mioveni. Foto: Mediafax
Dacia a deschis miercuri primul sau centru de vanzari din Israel, la Tel Aviv, statul israelian devenind a 44-a piata pe care marca detinuta de grupul francez Renault este prezenta la nivel mondial.
Compania Carasso Motors, partenera grupului Renault in Israel, va fi responsabila cu vanzarea si serviciile post-vanzare din aceasta tara pentru automobilele Dacia, se arata intr-un comunicat al Renault.
In 2015, Dacia anticipeaza ca va mai deschide alte doua showroom-uri in Israel, precum si mai multe puncte de vanzare in anumite centre Renault din tara.
"Parteneriatul nostru cu grupul Renault dateaza de peste 65 de ani. Brandul Renault creste in Israel, avand in prezent o cota de piata de 4,2%. Lansarea Dacia ne permite sa oferim o noua gama de automobile, complementara cu cea a Renault", a declarat Itzik Weitz, director general al Carasso Motors.
François Mariotte, director de vanzari si marketing la Dacia, a spus ca marca ofera masini sigure, spatioase, echipate modern, la preturi accesibile, care isi vor gasi locul pe piata israeliana.
In noul showroom Dacia vor putea fi facute comenzi pentru modelele Dacia Duster, Sandero Stepway, Lodgy si Dokker. Vehiculele vor fi comercializate, ca si pe celelalte piete, cu o garantie de trei ani/100.000 de kilometri.
Dupa lansarea din 2013 in Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Norvegia, Cipru si Malta, Israelul a devenit a 44-a piata nationala a Dacia, se arata in comunicatul Renault.
Pe acelasi subiect: