Dacia a avut in ianuarie cea mai puternica crestere a vanzarilor auto in Franta
Dacia a inregistrat in ianuarie cea mai puternica crestere a inmatricularilor de autoturisme noi in Franta, cu 18%, la aproape 9.000 de unitati, cu o cota de piata de 7,16%. Piata franceza a revenit usor dupa mai multi ani de scadere.
Inmatricularile de autoturisme noi din Franta au crescut in ianuarie cu 0,5%, la 125.500 unitati, dupa o contractie de 5,7% anul trecut, transmite Mediafax.
Asociatia producatorilor auto din Franta estimeaza ca piata va stagna sau va creste usor in acest an.
Constructorii francezi PSA Peugeot Citroen si Renault si-au consolidat in ianuarie pozitia dominanta pe piata locala, inregistrand o cota de piata combinata de 59,27%, fata de 54,77% cu un an in urma. Inmatricularile totale ale celor doua concerne au urcat cu 8,8% in prima luna din an, la aproape 74.400 unitati.
Cu cresteri de 18% la Dacia si 10,5% la marca Renault, grupul Renault a inregistrat un avans de 12,4% al vanzarilor in ianuarie, la 34.150 automobile, revendicand 27,22% din piata, fata de 24,35% la inceputul anului trecut.
Nissan, partenerul de alianta al Renault, a avut vanzari in crestere cu 4,5%, la 4.700 unitati, cu o cota de piata de 3,77%.
PSA Peugeot Citroen a consemnat totodata o crestere de 6%, la 40.120 unitati, reprezentand o cota de piata de aproape 32%.
Cel mai important producator strain din Franta a ramas in continuare Volkswagen, desi vanzarile grupului german au scazut cu 9,1% in prima luna a acestui an, la circa 15.300 unitati. Cota de piata a VW a coborat de la 13,5% la 12,2%. Locul al doilea in randul constructorilor straini si al patrulea pe piata a revenit Toyota.
Lexus, marca de lux a Toyota, si Chevrolet, controlata de grupul General Motors au inregisrtat procentuale cresteri mai puternice decat Dacia, insa la volume de ordinul sutelor de automobile.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS