Surpriza Dacia pe final de 2013. Vanzarile in Germania au incheiat anul trecut in crestere, cu un avans puternic in decembrie
Dacia
Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Germania au crescut cu 1,2% anul trecut, la 45.498 unitati, pe o piata in scadere, dupa ce au inregistrat in luna decembrie un avans de 16,3%, la 3.612 masini.
Piata germana a scazut cu 4,2% pe ansamblul anului, la 2,95 milioane de autoturisme, si a coborat sub pragul de 3 milioane pentru prima data din 2010, in timp ce in decembrie a urcat cu 5,4%, la 215.320 unitati, arata datele Autoritatii Federale Germane pentru Transport Auto (KBA).
Cota de piata a Dacia s-a situat anul trecut la 1,5%, iar in decembrie la 1,7%.
Dintre cele 33 de marci analizate, anul trecut au inregistrat crestere 10, iar in decembrie 18. Jaguar a consemnat cel mai mare avans penrtru intreg anul, de 30%, in timp ce Jeep a raportat cea mai puternica rata de crestere in decembrie, de 33%.
Vanzarile producatorilor germani de masini de lux, BMW, Mercedes-Benz si Audi, au scazut cu 5,8%, 1,4%, respectiv 5,5%.
Inmatricularile sub marca Renault, a grupului francez cu acelasi nume care detine si Dacia, au scazut anul trecut cu 6,3%, la 98.922 unitati, insa in decembrie au consemnat un avans puternic de 20%, la 8.519 autoturisme.
Germania este una dintre cele mai importante piete pentru Dacia.
In Franta, cea mai mare piata a sa, Dacia a inregistrat anul trecut vanzari de 89.844 autoturisme, in urcare cu 11,2% fata de 2012, iar cota de piata a marcii a avansat de la 4,2% la 5%.
Vanzarile Dacia in Uniunea Europeana au urcat in perioada ianuarie-noiembrie cu 21,1%, cea mai buna crestere in topul marcilor, la 260.500 masini.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS