Cum va arata viitorul Ford fabricat in Romania! Foto fara camuflaj!
Ford B-Max 2012, inlocuitorul lui Ford Fusion, este asteptat de toata lumea, dar mai ales de romani, dat fiind ca acesta va fi produs la Craiova. In presa internationala a aparut chiar prima imagine cu Fordul romanesc. B-Max este un monovolum de clasa mica si va avea la baza atat elemente ale modelului Fiesta, cat si caracteristici ale C-Max.
Surse din preajma Uzinei de la Craiova au confirmat ca la fabrica romaneasca se va fabrica acest monovolum de clasa mica.
Acest produs va trebui sa umple locul lui Ford Fusion, un model care era derivat tot din Fiesta, dar generatia precedenta. Si ultimele actiuni ale Ford Europa confirma in oarecare masura noile planuri de productie, constructorul american imprumutand 400 de milioane de euro pentru dezvoltarea vehiculelor comerciale.
Acest nou model va deservi in principal cererea europeana, urmand sa fie produs in 250.000 de exemplare anual. Nu este, prin urmare, un model pentru pietele emergente si luand in calcul cererea mica de astfel de automobile, Ford nu si-a facut planurile in functie de piata locala.
Noul Ford B-Max va avea o gama de motorizari ce va contine noua generatie de propulsoare turbo pe benzina de mica cilindree dezvoltate de Ford. Unul dintre motoare va fi de 1,0 litru si va genera 90 pana la 110 cai putere, precum si altul pe benzina, de 1,6 litri si 148 cai putere. Variantele diesel de 1,6 litri vor dezvolta intre 89 si 108 cai putere, vor avea un consum mic si vor polua mai putin.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS