Romania va fi centrul de export al Ford in Europa
Ford Romania va deveni centru de export pentru Europa in 2018, posibil chiar in 2016. Piata locala va ajunge atunci la aproximativ 500.000 de masini vandute anual, a declarat, marti, Paul Flanagan, managing director al Companiei Nationale de Vanzari a Ford Romania.
El a adaugat ca, odata cu infiintarea companiei de vanzari, reteaua de dealeri se va extinde cu patru parteneri si cu noi reprezentante in Botosani, Slobozia, Giurgiu, Zalau, Vaslui si Calarasi.
Flanagan a precizat ca Ford a primit solicitari si din partea unor parteneri externi in vederea deschiderii unor dealeriship-uri in Romania, insa pentru moment compania nu intentioneaza sa isi extinda mai mult reteaua de dealeri.
"Nu vrem sa dublam numarul de dealeri peste noapte, pentru ca acest lucru nu ar fi realist pentru piata", a precizat reprezentantul companiei Ford Romania.
El a mentionat ca Romania ofera dealerilor facilitati mai bune decat media europeana.
Totodata, reprezentantul companiei americane in Romania a spus ca dealerii locali au un sistem de raportare a datelor statistice deficitar, facand comparatie cu partenerii britanici, care ofera analize raportate chiar la ora.
Potrivit lui Flanagan, la inceputul lunii aprilie a fost deschis biroul care va pune baza Companiei Nationale de Vanzari a Ford Romania si ca a trecut deja la recrutarea personalului care va lucra in aceasta societate.
Ford Romania va deschide la 1 august Compania Nationala de Vanzari care va prelua activitatea importatorului marcii, Romcar.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS