Crestere spectaculoasa a inmatricularilor Dacia in Franta. Avansul anual depaseste 33%
Uzina Dacia de la Mioveni.
Inmatricularile de autoturisme noi marca Dacia in Franta au inregistrat, in luna februarie 2016, o crestere de 33,7% in ritm anual, o revenire spectaculoasa dupa contractia de 2,5% inregistrata in prima luna a acestui an, arata datele publicate, marti, de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), potrivit Agerpres.
Un numar de 8.838 de autoturisme Dacia noi au fost inmatriculate in Franta luna trecuta, comparativ cu 6.608 unitati in luna februarie a anului trecut, astfel ca marca Dacia a ajuns la o cota de 5,30% din piata auto franceza.
La nivel general, un numar de 166.739 de autoturisme noi au fost inmatriculate luna trecuta in Franta, in crestere cu 13% in ritm anual. De aceasta crestere au profitat in special cei doi constructori francezi, in special grupul Renault (crestere de 14,2%) si intr-o mai mica masura Peugeot Citroën (crestere de 9,8%).
In schimb, in ceea ce priveste inmatricularile de utilitare usoare noi marca Dacia in Franta, acestea s-au redus la jumatate in luna februarie 2016, pana la 152 de unitati, in timp ce piata a inregistrat o crestere de 12,9% pana la 33.209 unitati.
In primele doua luni ale acestui an, inmatricularile de autoturisme Dacia in Franta au crescut cu 15%, pana la 17.493 unitati, aceasta in timp ce pe ansamblu piata auto franceza a inregistrat in perioada ianuarie-februarie 2016 o crestere de 8,7%, pana la 305.139 de unitati. Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile preconizeaza pentru acest an o crestere de pana la 2% a pietei auto din Franta.
Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS