Consumul de carburant, influentat de greutatea soferului. Cat cheltuiesc in plus pe benzina persoanele supraponderale
In conditiile in care pretul la benzina a crescut fara oprire in ultima perioada, americanii cauta pe cineva pe care sa dea vina. Soferii, insa, ar trebui sa se uite si in propria ograda atunci cand isi alimenteaza masinile si sa se gandeasca la faptul ca greutatea pe care o au poate fi una dintre explicatiile pentru care consuma prea multa benzina, scrie Huffington Post.
Desi pare greu de crezut, greutatea pe care o avem influenteaza consumul de carburant al masinii personale, arata un studiu publicat recent de asiguratorul auto Allstate.
Potrivit raportului, citat de Allstate, greutatea in crestere a soferilor americani a dus la o majorare a consumului de carburant, in medie, cu un miliard de galoane anual (peste 3,78 milarde de litri).
Compania de asigurari mai citeaza si Departamentul pentru Energie al SUA, care sustine ca pentru fiecare 45 de kilograme in plus, puterea energetica a masinii scade cu pana la 2%. In concluzie, cu cat masina este mai incarcata, cu atat este nevoie de mai mult combustibil pentru a o pune in miscare.
Media distantei parcurse de un sofer american in 2011 a fost de aproape 22.000 de kilometri, in timp ce pretul combustibilului a fost, in medie, de 3,53 de dolari.
Potrivit calculelor Huffington Post, pentru fiecare 45 de kilograme extra plasate in masina, pretul platit in plus pentru benzina este de 31,32 de dolari, anual.
Evident, benzina nu este singurul lucru pentru care americanii obezi platesc mai mult fata de cei cu o greutate normala. De exemplu, pacientii supraponderali platesc, in medie, cu 1.850 de dolari mai mult pentru sanatate, intr-un an.
Fenomenul ingrijorator al obezitatii are efecte negative si asupra productivitatii angajatilor. Potrivit unui raport Gallup din 2011, angajatii supraponderali sau obezi au adus angajatorilor pierderi de 153 de milioane de dolari din cauza productivitatii reduse.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS