Cine sunt cei 220 de oameni care stiu cum va arata noul Logan, cu nume de cod X52
La 12 ani de la privatizarea Automobile Dacia, Renault a reinaugurat saptamana aceasta divizia Matrite Dacia, companie in care francezii au investit 30 mil. euro in ultimii patru ani.
Matrite Dacia este singura entitate Renault care produce utilaje pentru presaj, care transforma foile de tabla in elemente de caroserie si care acopera aproximativ 10% din cererea grupului, restul de 90% fiind reprezentat de furnizori externi, noteaza Ziarul Financiar.
Cei 222 de angajati ai Matrite Dacia stiu deja cum va arata viitorul Logan cunoscut sub numele de cod X52, dar si alte viitoare modele Renault sau Nissan. Astfel de matrtie sunt proiectate cu cel putin un an inainte ca masina sa iasa pe linia de productie.
Matritele sunt initial proiectate pe calculator, dupa care trec prin diferite faze de testare si finisare pana cand sunt amplasate in interiorul preselor. Acestea produc elemente de caroserie inclusiv pentru modelele de teste, care sunt asamblate manual in faza de preproductie cu 6-12 luni inainte de lansarea efeectiva a masinii pe piata. Noul Logan va fi lansat anul viitor, potrivit ultimelor informatii disponibile.
"In 2010 am realizat o cifra de afaceri de aproximativ 7,5 milioane de euro din care peste 80% reprezinta exporturile, iar anul acesta vom atinge un business de 8 milioane de euro pe fondul cresterii cererii", a spus Mostafa El Mouatassim, directorul general al Matrite Dacia.
Citeste mai multe pe www.zf.ro
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS