Cel mai mare producator auto din China vrea tehnologie din Silicon Valley ca sa-si creasca vanzarile
SAIC Motor, cel mai mare producator auto din China, va infiinta un fond de investitii in companii start-up in Silicon Valley, prin intermediul caruia sa obtina acces la tehnologie avansata, pentru a-si intari brandul pe piata chineza, unde marcile locale pierd teren in fata rivalilor straini.
Presedintele SAIC Motor, Chen Hong, a anuntat planul la o intalnire cu actionarii, potrivit Wall Street Journal. SAIC discuta cu investitori in startup-uri din Silicon Valley in privinta unei posibile colaborari, a spus el, fara sa dea nume.
In Silicon Valley isi au sediul multe dintre companiile mari din IT, precum Facebook si Google, iar concentrarea mare de specialisti din IT si investitori dispusi sa finanteze diverse proiecte, in schimbul unei participatii, reprezinta mediul propice pentru inovatie.
Cota de piata a producatorilor chinezi de autovehicule a scazut in mai de la 39,4% anul trecut la 36,5% in acest an, a noua luna de declin.
Companiile straine care produc masini la preturi tot mai mici intra pe un segment al pietei chineze dominat de companiile locale, a declarat presedintele SAIC.
"Construirea unui brand este o munca dificila si de durata. Dupa vanzari, SAIC este o companie mare. Dar cand vine vorba de tehnologii cheie, nu suntem nici pe departe destul de puternici. In Silicon Valley se afla multe dintre companiile tinere din tehnologie. O prezenta acolo ne-ar intari capacitatea de inovare", a afirmat el.
Pe langa prezenta in SUA, compania construieste un centru de cercetare la Shanghai, care se va concentra pe tehnologii auto noi. Constructia va fi incheiata la mijlocul anului urmator.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS