Audi, BMW si Mercedes, vanzari de 200.000.000.000 de euro in 2012. Care dintre ele este stapana inelelor?
Intr-un an la fel de rau ca 2010 sau 2011, cele mai tari branduri de lux s-au batut in vanzari de 4 milioane de unitati in total.
Germania distruge piata mondiala de lux, acolo unde BMW, Audi sau Mercedes au atins nivelul suprem in 2012. Toate cele trei marci au crescu cu o valoare medie de 11% comparativ cu 2011. Fara Mini si Rolls Royce, modele de nisa, BMW a vandut anul trecut 1.540.000 de masini, cu 11.6% mai mult decat la sfarsitul lui 2011. Intr-o conferinta de presa, sefii concernului au spus ca asteapta o crestere cel putin similara in 2013.
Audi e pe locul doi in top, cu 1.455.000 de unitati comercializate, tot 11.6% crestere, adica 152.000 de masini in plus fata de 2011. Mercedes, candva lider in acest segment, nu a reusit sa dea mai mult de 1.320.000 de masini, la peste 200.000 de unitati diferenta de lider. Diferentele respecta cumva o matematica fireasca daca stam sa ne uitam ca locurile 1 si 2 sunt separate de 100.000 de masini diferenta, iar 2 si 3 de acelasi numar.
Problema e insa ca Mercedes nu a crescut decat 4.7%, de peste doua ori mai putin decart concurentii directi. Daca adaugam si Smart-urile vandute, adica 103.000 bucati, gap-ul mai scade un pic, insa nici BMW nu a adunat la numaratore Mini si Rolls, dupa cum am spus.
Desi Mercedes asteapta sa dea lovitura cu Mercedes CLA, nu trebuie sa uite ca Audi vine cu un SQ5 (3 litri, diesel, 315 CP) pe piata, iar BMW are deja pregatite Seria 4 si SF-ul i3 Electric.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS