Cea mai mare rechemare in service din istoria SUA. Grupul nipon Takata intoarce in fabrica 34 de milioane de automobile defecte, de la 11 producatori auto
Masini
Grupul nipon Takata a anuntat ca mecanismele airbagurilor de la aproape 34 milioane de automobile sunt defecte, ceea ce va duce la cea mai mare rechemare la service din istoria SUA, fiind afectati 11 producatori auto din intreaga lume, transmite BBC, potrivit Agerpres.
Takata, cel mai mare producator de airbaguri din lume, este implicata in mai multe actiuni de rechemare la service demarate de diferiti producatori auto deoarece airbagurile defecte pot exploda si pulveriza cioburi metalice. Initial, Takata anuntase ca sunt defecte mecanismele airbagurilor de la 16,6 milioane de automobile.
Agentia Americana pentru Siguranta Traficului (NHTSA) a anuntat ca Takata inca nu a descoperit din ce cauza airbagurile se pot deschide accidental si pot rani pasagerii si soferul. Au fost raportate sase accidente mortale si peste 100 de cazuri de raniri, au anuntat autoritatile americane.
Investigatiile NHTSA au inceput in 2014, iar in februarie Guvernul SUA a amendat Takata cu 14.000 de dolari pe zi pentru ca nu a cooperat cu autoritatile in privinta probelor si nu a furnizat documentatia necesara efectuarii investigatiilor. Miercuri, Takata a recunoscut ca mecanismele airbagurilor de la 33,8 milioane de automobile sunt defecte.
Cei mai mari producatori auto din Japonia, Toyota si Nissan, au anuntat saptamana trecuta ca vor rechema la service 6,5 milioane de masini echipate cu airbaguri produse de Takata Corp, desi nu au fost raportate accidente.
Pe plan global Toyota va rechema la service aproape cinci milioane de vehicule, printre care Corolla, Vitz si alte modele fabricate in perioada martie 2003 - noiembrie 2007, in timp ce Nissan va inlocui airbagurile a 1,56 milioane de vehicule.
Alti producatori auto care au efectuate rechemari la service sunt: Ford, BMW, Fiat Chrysler Automobiles NV, Honda, Mitsubishi, Mazda, Daihatsu si Fuji Heavy Industries care vinde masinile Subaru.
Takata a inregistrat pierderi de 29,56 miliarde de yeni in anul fiscal care s-a incheiat la 31 martie 2015, din cauza costurilor legate de rechemarile anterioare la service. Miercuri, actiunile companiei au scazut cu 12% la Bursa de la Tokyo.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS