Capitolul la care romanii i-au batut pe nemti. Inmatricularile auto au urcat cu 54%, cea mai rapida crestere din UE
Inmatricularile de autoturisme noi au urcat cu 54% in primele doua luni ale anului fata de perioada similara din 2011, la peste 9.000 de unitati, cea mai semnificativa crestere din UE ca procent, in timp ce piata europeana s-a contractat cu 8,3%, conform datelor prezentate joi de constructorii auto.
Astfel, numarul inmatricularilor de autoturisme noi din Romania a crescut in lunile ianuarie si februarie de la 5.886 la 9.063 de unitati, iar la nivelul lunii februarie a fost inregistrat un avans de 27,4%, de la 3.238 la 4.126 de automobile, se arata intr-un comunicat transmis joi de Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), care preia datele Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), scrie Mediafax.
Piata auto in ansamblu, inclusiv vehiculele pe doua roti, autobuzele si microbuzele si vehiculele pentru transportul marfurilor, a avut o crestere de 20,94% a numarului inmatricularilor de autovehicule noi in Luna februarie raportat la aceeasi perioada a anului trecut, la 5.713 unitati, potrivit DPRCIV.
In topul marcilor, inmatricularile de autoturisme noi Dacia in Romania au urcat in februarie cu 9,81%, la 996 unitati, in timp ce Skoda a inregistrat un avans de 23,04%, la 470 de masini. Volkswagen a afisat un avans de 36,25%, la 436 unitati, Ford a reusit o crestere de 50,22%, la 347 autoturisme, iar Renault a avansat cu 24,38%, la 250 de inmatriculari, noteaza institutia.
Numarul inmatricularilor de autoturisme noi la nivelul UE a scazut in primele doua luni ale anului cu 8,3%, de la 2,027 milioane la 1,858 milioane, se spune in comunicatul ACEA.
Romania a inregistat in primele doua luni ale anului cea mai mare crestere ca procent, in timp ce Polonia a avut cea mai buna evolutie ca volum, castigand peste 6.000 de inmatriculari de autoturisme noi (plus 15,2%), de la 41.800 la 48.169 unitati.
Germania, cea mai mare piata europeana, a consemnat in ianuarie-februarie o evolutie usor negativa, de minus 0,2%, de la circa 435.500 la 434.500 de unitati, in timp ce Franta, a doua economie a UE, a afisat scaderi de peste 20% atat in primele doua luni - la 310.056 unitati, cat si in luna februarie - la 163.010 inmatriculari, marcand cele mai puternice scaderi ca volum.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS