BMW Seria 1 2015. Schimbari importante si o cutie de viteze mai desteapta decat omul
11 ani au trecut de cand BMW a lansat Seria 1, cea mai mica masina din oferta pana cand a aparut i3-ul electric si de 4m lungime.
A doua generatie a Seriei 1 a fost lansata in 2012, iar acum BMW a "facelift-at" aceasta generatie. S-au schimbat niste lucruri, dar nemtii au mers mai mult pe partea de tehnologie. Sunt motoare noi, cu puteri mai mari si consum mai mic. Teoretic.

Cinci motoare sunt pe benzina, cu puteri intre 110 (116i) cai si 325. Acesta este chiar M135-ul, de 3 litri. Toate sunt motoare turbo, la fel ca diesel-urile de 115, 150 si 190 de cai. Iata o oferta suficienta: 8 motoare, 5 pe benzina, 3 diesel.
Va fi si o versiune ultraeconomica, EfficientDynamics Edition, care controleaza presiunea in camera de ardere.

Mai important decat acest detaliu complicat e ca masina consuma 3.4 litri la suta de km. Vorbim de dieselul de 1.5 litri si 110 cai.
Tractiunea standard e pe spate, iar in cazul celor mai puternice motoare se poate alege tractiune 4x4.

Cutiile sunt manuala cu 6 trepte si automata, cu 8 viteze.
In premiera, BMW vine cu un sistem destept care transmite cutiei informatii despre geografia zonei in care conduci masina si regimul de schimbat trepte se adapteaza automat.

Schimbarile la fata si spate sunt la faruri, unde BMW a pus numai LED-uri pentru toate fazele de iluminare. Si inauntru sunt modificari la iluminarea bordului si a ambientului. Pentru Seria 1, clientii au cinci pachete de echipare (baza, Advantage, Sport, Urban si M Sport).

Preturile nu au fost inca date.

VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS