1.600$, cea mai ieftina masina electrica. E mai interesanta decat un Ferrari sau un Rolls. Toata lumea intoarce capul dupa ea. FOTO
Brand-urile consacrate care fac masini electrice au concurenta imposibil de batut. Masinile electrice nu mai par OZN-uri. Nici ca tehnologie, nici din punct de vedere al costurilor.
Autonomiile cresc de la un an la altul si de la un model la altul, iar statiile si metodele de incarcare se inmultesc.

Renault Nissan are o cota de piata de 60% la masini electrice de volum. Leaf este cel mai bine vanduta masina electrica (150.000 de bucati pana acum). Chiar daca preturile au devenit relativ normale, cel mai ieftin Leaf costa de la 23.000 de euro in sus. Cu ecotichete (subventiile de la stat), preturile minime ajung la 18-19.000 euro, in functie de tara care le emite.
Sunt preturi bune si tentante, comparativ cu alte oferte in aceleasi clase. De exemplu, o masina similara ca marime si performante, tot Nissan, modelul Pulsar, cu motor diesel de 110 cai (cel de pe Dacii) are 18.000 euro pret de start.

Un tamplar chinez din Shenyang vine cu o oferta imposibil de batut. Masina lui din lemn e 100% electrica si costa 1.600$. Atat l-a costat pe el, de fapt, ca sa o faca. Pana si carcasele oglinzilor si volanul sunt din lemn.

Sigur ca autonomia e mai mica, de numai 20 de km cu bateriile incarcate complet, dar in cele mai multe cazuri ajunge pentru naveta serviciu-casa. Si viteza este acceptabila pentru miscarea in oras: 50 de km/h.

Liu Fulong vrea sa perfectioneze masina si sa vina rapid cu o varianta optimizata pentru orice tip de vreme si nevoi de condus. Asta inseamna o masina care sa reziste la orice tip de vreme, o autonomie si o viteza maxima de cel putin doua ori mai mari.

Chinezul crede ca aspectul si originalitatea masinii o pot transforma intr-un hit.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS