Autonomiile cresc de la un an la altul si de la un model la altul, iar statiile si metodele de incarcare se inmultesc.  

Renault Nissan are o cota de piata de 60% la masini electrice de volum. Leaf este cel mai bine vanduta masina electrica (150.000 de bucati pana acum). Chiar daca preturile au devenit relativ normale, cel mai ieftin Leaf costa de la 23.000 de euro in sus. Cu ecotichete (subventiile de la stat), preturile minime ajung la 18-19.000 euro, in functie de tara care le emite.   

Sunt preturi bune si tentante, comparativ cu alte oferte in aceleasi clase. De exemplu, o masina similara ca marime si performante, tot Nissan, modelul Pulsar, cu motor diesel de 110 cai (cel de pe Dacii) are 18.000 euro pret de start.  

Un tamplar chinez din Shenyang vine cu o oferta imposibil de batut. Masina lui din lemn e 100% electrica si costa 1.600$. Atat l-a costat pe el, de fapt, ca sa o faca. Pana si carcasele oglinzilor si volanul sunt din lemn.

Sigur ca autonomia e mai mica, de numai 20 de km cu bateriile incarcate complet, dar in cele mai multe cazuri ajunge pentru naveta serviciu-casa. Si viteza este acceptabila pentru miscarea in oras: 50 de km/h.  

Liu Fulong vrea sa perfectioneze masina si sa vina rapid cu o varianta optimizata pentru orice tip de vreme si nevoi de condus. Asta inseamna o masina care sa reziste la orice tip de vreme, o autonomie si o viteza maxima de cel putin doua ori mai mari.  

Chinezul crede ca aspectul si originalitatea masinii o pot transforma intr-un hit.