Blestemul Toyota, poveste fara sfarsit. Japonezii intorc in service toate SUV-urile verzi RAV4
Mii de rechemari pentru risc de accident, compania care vrea sa colonizeze Marte e implicata direct.
2009 – Toyota face aproape 10 milioane de rechemari in service din cauza unor probleme cu acceleratia. Un detaliu minor a inceput un scandal mondial, care putea sa bage compania in colaps definitiv.
Covorasele din anumite modele activau pedala la miscari involuntare ale soferului.
In 2012, Toyota recheama in service inca 7.5 milioane de masini, din cauza unor probleme electrice la geamuri. Tot in 2012, a platit o amenda de 1.2 mld. $ pentru incercarea de a ascunde defectul real de fabricatie. Cu toate acestea, vanzarile au mers cel putin la fel de bine. Toyota e lider in ultimii trei ani.
In 2014 a vandut 10.23 milioane de masini in toata lumea. Volkswagen a fost foarte aproape (10.14 mil. masini), insa chiar nemtii spun ca anul pe care si l-au fixat ca sa devina numarul 1 e 2018.
Multi au spus ca toate problemele Toyota au fost "inventate" pentru a-i ajuta pe producatorii americani sa-si revina dupa criza mondiala.
In SUA, japonezii au vandut 2.37 mil. de masini in 2014, mai sus decat General Motors (cu toate subdiviziile) si de patru ori mai mult decat Volkswagen (-2.9% Vs. 2013).
O noua problema pune Toyota intr-o situatie in care trebuie sa dea explicatii acolo unde se lauda ca evolueaza cel mai mult: in producatia de masini electrice. Din 2012 pana azi, Toyota a vandut 2.500 RAV4 electrice cu platforma Tesla.
Acum au fost toate rechemate din cauza unei probleme de soft – catalogata "bug". Problema e ca masina "iese" din viteza in punctul mort, pierde putere si sarcina, franarea devine dificila si creste clar riscul de accident. Se pare insa ca problema este integrala a companiei Tesla, care nu a avut insa pana acum rechemari pentru modelele personale.
Toyota RAV4 electric a fost un parteneriat limitat cu Tesla, iar masinile s-au vandut doar in California. Productia s-a incheiat dupa ce aceste doua companii au stins un contract legat de furnizarea de baterii pentru masinile electrice RAV4.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS