Toyota, liderul pietei auto la nivel mondial in 2014, pentru al treilea an consecutiv
Grupul Toyota a ramas liderul pietei auto la nivel global si in 2014, pentru al treilea an consecutiv, dupa ce a depasit bariera de 10 milioane de unitati vandute anul trecut, la fel ca si competitorul Volkswagen, relateaza Bloomberg.
Vanzarile producatorului auto din Japonia, care includ subsidiarele Hino Motors si Daihatsu Motor, au urcat cu 3% in 2014 in comparatie cu anul precedent, de la 9,98 de milioane de unitati la 10,23 milioane de unitati.
Rezultatele bune la nivel global au fost sustinute de vanzarile din Statele Unite, care au avansat cu 6,2%, la 2,37 de milioane de unitati in 2014, pe fondul cererii ridicate de SUV-uri.
Saptamana trecuta, Volkswagen, cel mai mare constructor auto din Europa, a raportat vanzari in urcare cu 4,2% fata de 2013, la 10,14 milioane de unitati, devansand General Motors, ocupantul pozitiei a doua in clasamentul celor mai mare producatori de autovehicule din lume la finalul lui 2013.
General Motors a anuntat ca a comercializat 9,92 de milioane de masini in 2014, in crestere cu 2,1% fata de anul precedent.
"Grupul Toyota este mai preocupat de mentinerea profitabilitatii, decat sa alerge dupa numere. In aceste conditii, nu m-ar surprinde daca Toyota ar vinde mai putine masini decat Volkswagen in anii urmatori", a declarat Peggy Furusaka, analist al Moody’s Investors Service din Tokyo.
De altfel, Toyota estimeaza ca vanzarile vor cobori cu 1% in acest an, la 10,15 milioane de autovehicule, intrucat se asteapta la un declin al cererii pe piata din Japonia dupa cresterea unui impozit pe consum.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS