Auto Motor und Sport: Noul automobil electric al Volkswagen, ID.3, nu se ridică la standardele companiei. ”Capota pare că a fost vopsită cu un spray”
Volkswagen ID.3
Noul automobil electric al Volkswagen, ID.3, nu se ridică la standardele obişnuite de montaj şi finisaje ale producătorului auto german, potrivit revistei Auto Motor und Sport, care a evaluat vehiculul înainte de lansare, transmite Reuters.
”Partea interioară a capotei pare că a fost vopsită cu un spray”, a scris publicaţia, care a criticat absenţa calităţii mărcii germane la modelul pre-producţie pe care l-a testat pentru ediţia sa din această săptămână, potrivit News.ro.
Criticile au avut loc în timp ce directorul general al Volkswagen, Herbert Diess, a transferat responsabilitatea sarcinilor zilnice de conducere a brandului VW, în urma nemulţumirilor exprimate de liderii de sindicat referitoare la stilul său de management.
Orificiile neregulate ale caroseriei, timpul lung de activare a sistemului de infotainment şi funcţionarea defectuoasă a sistemului de navigaţie se numără printre problemele criticate de publicaţie.
Sistemul de propulsie şi rularea automobilului sunt bune, dar autonomia acestuia este de doar 359 de kilometri, a arătat publicaţia.
Liderul de sindicat de la Volkswagen a criticat programul de automobile electrice al companiei, pentru că nu respectă programul stabilit. În luna martie, VW a respins criticile, dar a admis că automobilele au avut nevoie de îmbunătăţiri de ultim moment.
Săptămâna trecută, directorul general al Volkswagen, Herbert Diess, a condus un automobil Tesla Model Y şi a lăudat vehiculul.
”Această maşină este pentru noi, în multe aspecte (nu pentru toate!), o referinţă: experienţa utilizatorului, actualizarea, funcţiile de conducere, performanţele modelelor de top, reţeaua de încărcare, autonomia”, a spus Diess.
Brandul VW intenţioneză să construiască 1,5 milioane de automobile electrice până în 2025. Grupul VW, care include şi brandurile Porsche, Audi, Skoda, Bentley şi Bugatti, va lansa 75 de moele de automobile electrice până în 2029 şi va putea să fabrice 26 de milioane de vehicule.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS