Audi, divizia de lux de la Volkswagen, va produce maşini electrice în China printr-o societate mixtă înfiinţată cu grupul chinez FAW
Audi
Audi, divizia de lux a grupului german Volkswagen AG, va produce maşini electrice în China, printr-o societate mixtă înfiinţată cu FAW, al treilea şi cel mai vechi grup auto chinez, transmite BBC.
FAW încearcă să câştige teren pe cea mai mare piaţă de vehicule electrice din lume, unde se confruntă cu concurenţa producătorilor locali, cum ar fi Geely şi SAIC.
Noua societate mixtă va produce maşini pur electrice din gama Audi. Facilitatea de 4,6 miliarde de dolari urmează să fie deschisă în 2024 în Chungchun, în nord-estul Chinei, a informat Audi, potrivit Agerpres.
China este cea mai mare piaţă din lume pentru Audi, care a vândut aici peste 700.000 de vehicule în 2020. Până în 2025, brandul german de lux vrea ca o treime din maşinile sale vândute pe piaţa chineză să fie electrice.
Audi şi Volkswagen vor deţine 60% din societatea mixtă, iar FAW restul de 40%. FAW a vândut peste trei milioane de vehicule în 2020, inclusiv 200.000 din celebrele sale maşini premium Hongqi. Compania are ca obiectiv lansarea variantei electrice pentru majoritatea modelelor Hongqi până în 2025.
Conform datelor Agenţiei Internaţionale a Energiei (IEA), pe şoselele din întreaga lume circulau în 2019 aproximativ 7,2 milioane de vehicule electrice, iar 47% dintre ele erau în China.
Potrivit Asociaţiei Producătorilor Auto din China (CAAM), vânzările de automobile electrice şi hibride au crescut anul trecut cu 11%, la 1,37 milioane de unităţi, iar pentru acest an CAAM se aşteaptă la livrări de 1,80 milioane de unităţi pe piaţa chineză.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS