Decizia care irita pasionatii de masini. Cine este Joelle Milquet, femeia care vrea sa interzica femeile intr-o lume a barbatilor
Orice expozitie auto este un spectacol nu numai pentru masinile nou-lansate, concept si alte vehicole in premiera, ci si pentru fetele superbe care stau langa masini la fiecare stand. Din 11 ianuarie s-ar putea ca regula istorica “girls on/and cars” sa se schimbe pentru totdeauna.
Organizatorii salonului auto care incepe in 2 zile la Bruxelles le-au recomandat marcilor auto sa nu mai puna accent pe fete si pe tinutele lor deseori excentrice sau, cel mai bine-zis, sumare.
Recomandarea nu este totusi o obligatie, asa ca producatorii sunt obligati doar moral sa respecte expresia comunicata - “appropriately dressed”.
La targul de la Bruxelles vin an de an 350.000 de vizitatori in medie. Au fost insa niste plangeri in 2012 ca anumiti barbati au sarit calul cand au intrat in vorba cu unele dintre hostesse.
Joelle Milquet, vicepremier si ministru de interne si pe probleme de egalitate, a trimis o scrisoare federatiei automobilistice belgiene in care a explicat ca „un targ auto este un loc in care mergi cu familia si trebuie sa ai grija la stereotipurile comportamentale pe care le transmit copiilor”.
Initiativa ministrului vine dupa un scandal in China, unde organizatorii Salonului Auto de la Beijing au fost amendati pentru ca au permis unei hostesses a stea imbracata prea provocator langa o masina Jeep.

Dupa comisia de etica din Beijing, fata a transmis un mesaj social negativ chiar daca expozantii au fost atentionati sa nu-si faca publicitate la stand prin metode vulgare.
Vicepremierul Belgiei este cunoscut ca “Doamna Nu” din timpul negocierilor de la guvernare, cand cadea de acord foarte greu cu ce se discuta, mai ales despre reforma constitutionala. Joelle Milquet este sefa partidului CDU – Centrul Democratic Umanist.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS