Aston Martin discuta o colaborare cu Daimler pentru productia unui SUV de lux
Aston Martin discuta cu producatorul auto german Daimler extinderea unui parteneriat existent pentru a include transferul de tehnologie folosita de Daimler pentru SUV-uri, parte a planurilor companiei britanice de a-si extinde gama de modele, au declarat surse apropiate situatiei pentru Bloomberg.
Daimler, producatorul masinilor Mercedes-Benz, ar putea transfera Aston Martin tehnologia integrala pentru constructia unui SUV, au spus sursele.
Grupul german a incheiat anul trecut un acord cu Aston Martin pentru preluarea unei participatii de 5% la compania britanica, in cadrul parteneriatului mai amplu vizand transferul de tehnologie.
O divizie a Mercedes va dezvolta motoare V8 cu Aston Martin pentru urmatoarele modele ale companiei britanice.
"Aston Martin are nevoie de un partener pe partea de tehnologie pentru a aduce la zi motoarele si pentru a construi SUV-uri, segmentul cu cea mai rapida crestere de pe piata premium. Nu sunt sigur ce obtine Daimler din acest parteneriat", a declarat Erich Hauser, analist pentru piata auto la International Strategy & Investment Group.
Mercedes este al treilea mare producator auto la nivel global pe segmentul premium, dupa BMW si Audi - divizie a Volkswagen, cel mai mare constructor auto din Europa.
Seful Daimler, Dieter Zetsche, vrea ca Mercedes sa recastige pozitia de lider al pietei premium, pierduta in fata BMW in 2005.
Strategia prevede lansarea pana in 2020 a 30 de noi modele. Aston Martin este singurul producator auto de lux major care nu este controlat de un grup mai mare. Compania se afla in concurenta directa cu Bentley, Ferrari si Maserati.
Discutiile cu Daimler sunt in faza initiala, intrucat lansarea unui SUV ar urma sa aiba loc abia peste trei ani, iar Aston Martin se gandeste inca daca sa foloseasca propria tehnologie.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS