Daimler preia o participatie de pana la 5% din Aston Martin
Grupul german Daimler va prelua o participatie de pana la 5% la Aston Martin, in cadrul unui acord mai larg pentru schimb de tehnologie cu producatorul britanic de automobile sport.
Cei doi producatori au anuntat joi ca divizia Mercedes-AMG a Daimler va dezvolta motoare V8 in colaborare cu britanicii, pentru viitoarele modele Aston Martin, transmite Bloomberg, potrivit Mediafax.
Producatorul vehiculelor Mercedes-Benz va primi actiuni Aston Martin fara drept de vot, intr-o tranzactie non-cash. Participatia va creste odata cu dezvoltarea colaborarii.
"Prin preluarea unei participatii, Daimler arata angajamentul de a colabora pe termen lung cu Aston Martin, care la randul sau castiga un patener puternic. Cei doi producatori trebuie sa aiba grija sa nu ajunga sa se concureze unul pe altul", a declarat Frank Biller, analist la LBBW in Stuttgart.
Aston Martin, singurul producator de automobile de lux din lume care nu apartine unui grup mare, incearca sa limiteze cheltuielile pentru noi modele. Modelul sau Rapide, cu un pret de 189.995 de euro, concureaza cu Bentley (VW), Ferrari (Fiat) si Maserati.
Mercedes AMG fabrica automobilul de lux SLS, cu usi cu deschidere pe verticala.
Brandul Mercedes-Benz se afla pe locul al treilea in privinta vanzarilor pe piata mondiala a masinilor de lux, in urma BMW si Audi (VW).
Colaborarea Daimler cu Aston Martin, ale carui vehicule au aparut in filmele cu James Bond, confera grupului german prezenta pe segmentul ultra-lux, dupa ce a renuntat la brandul neprofitabil Maybach in 2011.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS