Aproape o cincime din motoarele diesel trucate de Volkswagen au fost produse in Ungaria
Aproximativ doua milioane din cele 11 milioane de motoare diesel implicate in scandalul de la Volkswagen au fost produse la uzina Audi din Gyor, Ungaria, a anunta ministrul ungar al Economiei, Mihaly Varga, transmite Reuters.
Varga a spus ca Guvernul de la Budapesta poarta discutii atat cu Audi, cat si cu producatorul german Mercedes, care are si el o uzina in Ungaria, pentru a evalua impactul potential asupra economiei ungare al scandalului motoarelor diesel trucate de Volkswagen.
"Sunt sigur ca acesta va afecta industria producatoare de masini din Ungaria, dar sper ca efectul va fi mai mic decat preconizeaza cele mai pesimiste scenarii", a subliniat Varga.
Anterior, acesta estima ca avansul economiei ungare ar putea fi amputat cu 0,3 pana la 0,6% daca vanzarile europene de autoturisme vor scadea din cauza scandalului Volkswagen.
"Pentru moment", Ungaria nu intentioneaza sa interzica automobilele Volkswagen, dupa ce grupul auto german a recunoscut ca a utilizat un soft care a manipulat testele de poluare ale motoarelor diesel in SUA.
Uzina Audi de la Gyor este un furnizor important pentru Volkswagen. Anul trecut a produs 1,97 milioane motoare si 135.232 autovehicule.
Rivalul Daimler are si el o uzina de asamblare la Kecskemet, cu o capacitate anuala de 150.000 de autovehicule. Insa producatorul autoturismelor marca Mercedes a dezmintit ca a manipulat la randul sau testele de emisii poluante.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS