ANIMAŢIE GRAFICĂ: Cum va arăta pasarela de la Otopeni. Pasagerii vor trece printre maşini
Se anunță o perioadă dificilă pentru şoferi, pe unul dintre cele mai aglomerate drumuri din țară: DN1.
Au fost instituite numeroase restricții și s-a schimat traseul de intrare în aeroportul Henri Coandă, pentru că au început lucrările la pasarela feroviară peste șosea, care ar trebui să fie gata până în mai 2020.
Aproape 20 de poliţişti şi mai mulţi muncitori au început pe la prânz blocarea arterei de acces din DN1 către aeroportul Otopeni. Primii şoferi surprinşi de modificări, au fost lăsaţi să treacă.
Calea de intrare cu care toţi sunt obişnuiţi a fost blocată, iar şoferii vor putea folosi pentru asta una din cele două căi de ieşire. Aşadar, aeroportul are de luni o singură cale de intrare şi una de ieşire.
La un moment dat, restricţiile de circulaţie se vor înmulţi. Constructorul va bloca DN1 pentru anumite lucrări. Promite însă că vor fi doar noaptea şi că ar urma să blocheze un singur sens de circulaţie de pe Drumul Naţional.
După ce au oprit circulaţia pe breteaua de acces către aeroport, muncitorii companiei care construieşte podul peste DN1 au început defrişările, dar şi săpăturile. În zonă vor apărea primii piloni ai pasarelei.
Pilonii vor fi situaţi pe spaţiul verde, dar şi pe giratoriul din fața parcării terminalului sosiri. Pasarela feroviară va trece peste DN1 printre două clădiri. Firma care urmează să o ridice a anunţat că a primit deja autorizaţia de construcţie.
Punctul final va fi chiar pe parcarea din faţa terminalului sosiri. Problema este că pasagerii ar trebui să treacă printre maşini până în aeroport, dacă autorităţile nu amenajează o cale de acces civilizată.
Pasarela feroviară peste DN1 ar trebui terminată până în mai 2020 pentru Campionatul European de Fotbal. Astfel, microbiştii ar putea ajunge la aeroport şi pe calea ferată din Gara de Nord până în Otopeni, nu doar cu autobuzele Societăţii de Transport Bucureşti. Bucureştiul va găzdui 4 meciuri din Campionatul European.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS