Ancheta in privinta emisiilor poluante se extinde. Franta anunta aceleasi nereguli ca in Germania, la Renault si alti producatori
Ministrul german al Transporturilor, Alexander Dobrindt, a anuntat ca a primit din Franta un raport privind nivelul emisiilor la Renault si alti producatori auto si ca acesta arata nereguli similare cu cele descoperite in investigatiile efectuate in Germania, transmite Reuters, preluata de Agerpres.
Dupa ce Volkswagen a recunoscut ca, in perioada 2005 - 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel, unele guverne europene au cerut efectuarea de teste de emisii la toatele modelele de autovehicule aflate in prezent in circulatie.
O ancheta asupra emisiilor poluante ale automobilelor echipate cu motoare diesel care circula in prezent in Germania, efectuata la inceputul anului, a scos in evidenta o serie de nereguli la 16 marci auto, printre care se numara Renault si Dacia, dar si cinci marci germane.
Ministrul german al Transporturilor declara atunci ca cele 16 marci auto la care au fost descoperite nereguli sunt: Alfa Romeo, Chevrolet, Dacia, Fiat, Hyundai, Jaguar, Jeep, Landrover, Nissan, Renault si Suzuki, alaturi de marcile auto germane Opel, Volkswagen, Porsche, Audi si Mercedes.
Cu toate acestea, Dobrindt a subliniat ca niciuna din neregulile constate nu a scos in evidenta un fals de amploarea celui de la Volkswagen, care a echipat motoarele diesel cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare.
Dobrindt a precizat ca, la vehiculele incriminate, sistemul de filtrare a emisiilor poluante este dezactivat cand temperatura exterioara coboara sub un anumit nivel. Conform normelor europene in vigoare, aceasta procedura nu este permisa decat in situatia evitarii unui accident sau pagubelor produse motorului. In consecinta, Guvernul german a cerut constructorilor sa revizuiasca acest mecanism. De asemenea, Alexander Dobrindt a cerut o adaptare a normelor europene "pentru a putea fi facuta mai usor diferenta intre mecanismele autorizate si cele care nu sunt autorizate".
La fel ca si in Germania, si alte tari au demarat anchete in urma scandalului de la Volkswagen. Ancheta din Marea Britanie a ajuns la rezultate similare, identificand depasiri frecvente ale plafoanelor de emisii dar nu si o falsificare cum s-a intamplat la Volkswagen, in timp ce in cazul unor state precum Franta sau Italia, concluziile anchetelor nu sunt inca disponibile.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS