Alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi a pierdut titlul de cel mai mare producător auto mondial în funcţie de vânzări
Renault Kadjar
Alianţa Renault - Nissan - Mitsubishi a pierdut titlul de cel mai mare cel mai mare producător mondial în funcţie de vânzări, în primul semestru din 2019, fiind depăşită de rivalele Volkswagen şi Toyota Motor.
Alianţa Renault - Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, regrupează 10 mărci de automobile (printre care Dacia, Lada, Samsung Motors, Alpine, Infiniti, Datsun etc.) cu 470.000 de salariaţi şi 122 de uzine pe toate continentele, scrie Agerpres.
În primele şase luni din acest an, alianţa a vândut pe plan global 5,21 milioane de vehicule, în scădere cu 5,9% faţă de perioada similară din 2018.
Grupul german Volkswagen, care anul trecut a fost cel mai mare producător mondial în funcţie de vânzări, a livrat 5,36 milioane de unităţi (un declin de 2,8% faţă de primul semestru din 2018), în timp ce compania niponă Toyota şi subsidiarele sale au vândut 5,31 milioane de vehicule (un avans de 2% comparativ cu primul semestru din 2018 şi un nivel record pentru al treilea an consecutiv).
În perioada ianuarie - iunie 2019, Nissan a vândut 2.627.672 vehicule (un declin de 7,9%), grupul francez Renault a livrat 1.938.579 unităţi (un recul de 6,7%), în timp ce vânzările Toyota Motor au urcat la 647.422 vehicule (un avans de 5%).
Renault şi Nissan au un parteneriat din anul 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault, dar nu are drept de vot la grupul francez. Alianţa Renault - Nissan a fost extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi. Statul francez este cel mai mare acţionar al Renault, cu o participaţie de 15%.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
Să ne amintim ce ne oferă speranță. Alex Bogdan: Depinde doar de noi să putem rescrie povestea unui an mai bun
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS