Al treilea cel mai vandut brand auto din Romania lanseaza inca un model de clasa mini. Ce dotari va avea "uriasul" blindat cu airbaguri
Skoda Citigo
Skoda si-a prezentat astazi cel mai mic autoturism al sau. Citigo este al saptelea autoturism de clasa mini al constructorului ceh. Modelul urmeaza sa fie lansat pe piata romaneasca in vara anului viitor, noteaza Mediafax.
Micul vehicul de oras a devenit astfel al saptelea automobil din gama Skoda cu care producatorul din Cehia isi face intrarea pe segmentul masinilor mini.
Citigo va disponibil cu doua variante de motorizari pe benzina de 1,0 litri, care vor furniza 60 cai putere, respectiv 75 cai putere.
Consumul mediu al vehiculului este de 4,5 litri, respectiv 4,7 litri la suta de kilometri, iar emisiile sunt de 105 si 108 grame de dioxid de carbon pe kilometru. In versiunea economica Green Tec, consumul mediu este de 4,2l/100km si respectiv 4,3l/100km.
Cu o lungime de 3,56 metri, o latime de 1,65 metri si o inaltime de 1,48 metri, Citigo este unul dintre cele mai mici autovehicule din segmentul sau. Volumul compartimentului pentru bagaje este de 251 de litri, dar acesta poate fi extins la 951 de litri, prin plierea scaunelor din spate.
Pentru prima data la un autovehicul Skoda, inginerii au utilizat un airbag lateral cap-torace, pentru a proteja atat capul soferului cat si pe cel al pasagerului din fata.
Grupurile tinta pentru noul model sunt soferii tineri si asa-numitii "best agers", care cauta o a doua sau chiar o a treia masina.
Skoda este a treia cea mai vanduta marca in Romania, dupa Dacia si Volkswagen, cu 853 automibile achizitionate in primele opt luni ale anului, in crestere cu 42% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS