Deocamdata, conceptul sau baza masinii se numeste Prologue. De la el vor pleca variantele de caroserie, liniile principale si chiar elemente de design in proportie de 90%.

Pana o sa vedem adevarata minune Audi, fanii incep sa construiasca pe calculatoare versiuni 3D ale masinii. Una din ele este a lui Theophilus Chin si e modelul cabrio. Oamenii care au dat cate un “Like” vad masina ca pe decapotabila mileniului.

Am spune ca acest concept este epilogul creatiei. Pentru ca nu vedem unde mai sus de atat s-ar mai putea duce Audi cu designul. Numele este explicat insa de comunicarea Audi. Asa vor arata generatiile pe care le vom construi de azi-incolo. In linia asta. Indiferent ca vorbim despre A1 sau despre A8.

Daca pentru unii pare un alt Audi, le propunem un exercitiu: sa omita sigla de pe grila. Atunci s-ar putea sa nu mai para chiar atat de Audi.

Prologue are 5,1 m lungime. Este cu 3 cm mai mic decat un A8 varianta normala, nealungita. Masina ramane insa in acelasi segment cu Seria 7 si S Klasse.

Farurile sunt standard cu tehnologie Matrix (laser; au diverse functii inteligente ca sa ajute cat mai mult soferul si sa incomodeze cat mai putin conducatorii masinilor de pe contrasens).

Ce mai vedem din prima este absenta manerelor pentru deschiderea usilor. Se deschid automat cand sesizeaza prezenta cheii aproape sau au pe ele niste celule invizibile si sensibile la atingere.

Inauntru arata multe peste tot ce am vazut pana azi. Totul este cu touch control, cu display-uri (plansa de bord se poate transforma intr-un display gigantic) si comunicarea cu instrumentele destepte se face verbal.

Telefoanele pasagerilor sunt sincronizate, se incarca wireless, primesc recomandari de puncte de interes cand sunt in aproapierea lor, iar soferul poate vorbi si se poate sfatui cu masina electronica oricand.

Functia butler” (n.r. majordom) recunoaste pasagerii dupa device-urile mobile si le corecteaza imediat pozitia in scaune dupa setarile personale. Butler stie chiar si ce muzica iti place si face tot posibilul sa-ti gaseasca stilul portivit pe internet.

Motorul are 4 litri, este turbo si scoate 600 de cai putere. Are si o functie de overboost (supraalimentare cu putere) pe care soferul o poate folosi 15 secunde in depasiri sau oricand are nevoie.

La numai 1.980 de kg, masina prinde 100 km/h in 3,7 secunde. Consumul conceptului testat e de 8,6 litri/100 km, care pentru o asemenea masina nu e deloc mult.