A9 Cabrio, propus de fani la decapotabila mileniului. Premiera noului model, asteptata la Salonul Auto de la Geneva. FOTO
A9 este urmatorul Audi, care promite sa schimbe lumea masinilor si sa ridice nivelul asteptarilor in segmentul premium.
Deocamdata, conceptul sau baza masinii se numeste Prologue. De la el vor pleca variantele de caroserie, liniile principale si chiar elemente de design in proportie de 90%.
Pana o sa vedem adevarata minune Audi, fanii incep sa construiasca pe calculatoare versiuni 3D ale masinii. Una din ele este a lui Theophilus Chin si e modelul cabrio. Oamenii care au dat cate un “Like” vad masina ca pe decapotabila mileniului.
Am spune ca acest concept este epilogul creatiei. Pentru ca nu vedem unde mai sus de atat s-ar mai putea duce Audi cu designul. Numele este explicat insa de comunicarea Audi. Asa vor arata generatiile pe care le vom construi de azi-incolo. In linia asta. Indiferent ca vorbim despre A1 sau despre A8.

Daca pentru unii pare un alt Audi, le propunem un exercitiu: sa omita sigla de pe grila. Atunci s-ar putea sa nu mai para chiar atat de Audi.
Prologue are 5,1 m lungime. Este cu 3 cm mai mic decat un A8 varianta normala, nealungita. Masina ramane insa in acelasi segment cu Seria 7 si S Klasse.

Farurile sunt standard cu tehnologie Matrix (laser; au diverse functii inteligente ca sa ajute cat mai mult soferul si sa incomodeze cat mai putin conducatorii masinilor de pe contrasens).
Ce mai vedem din prima este absenta manerelor pentru deschiderea usilor. Se deschid automat cand sesizeaza prezenta cheii aproape sau au pe ele niste celule invizibile si sensibile la atingere.

Inauntru arata multe peste tot ce am vazut pana azi. Totul este cu touch control, cu display-uri (plansa de bord se poate transforma intr-un display gigantic) si comunicarea cu instrumentele destepte se face verbal.

Telefoanele pasagerilor sunt sincronizate, se incarca wireless, primesc recomandari de puncte de interes cand sunt in aproapierea lor, iar soferul poate vorbi si se poate sfatui cu masina electronica oricand.

Functia butler (n.r. majordom) recunoaste pasagerii dupa device-urile mobile si le corecteaza imediat pozitia in scaune dupa setarile personale. Butler stie chiar si ce muzica iti place si face tot posibilul sa-ti gaseasca stilul portivit pe internet.

Motorul are 4 litri, este turbo si scoate 600 de cai putere. Are si o functie de overboost (supraalimentare cu putere) pe care soferul o poate folosi 15 secunde in depasiri sau oricand are nevoie.
La numai 1.980 de kg, masina prinde 100 km/h in 3,7 secunde. Consumul conceptului testat e de 8,6 litri/100 km, care pentru o asemenea masina nu e deloc mult.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS