4,5 mil. euro pentru soferi. Tara europeana care-ti da bani daca dai in gropi
La fiecare 11 minute, guvernul trebuie sa scoata sute de euro pentru reclamanti.
Marea Britanie este una dintre tarile in care gropile sunt o minune. Totusi, la fiecare 11 minute, un sofer completeaza cerere de despagubire pentru ca si-a stricat masina din cauza unei gropi.
In 2013 si 2014, autoritatile din Anglia, Tara Galilor si Scotia au rezolvat 12.000 de cazuri din cele 50.000 de solicitari.
Suma medie pe care au primit-o soferii a fost 380 de euro pentru reparatii, in scadere de la 480. Pe langa acesti bani, administratiile au mai platit 190 de lire medie pentru solutionare (cheltuieli administrative cu reclamatiile).
Surrey (Anglia) a condus la numarul de despagubiti – 3.900, iar 20% dintre ei au primit banii. Costurile administratiei locale din Surrey au fost de 331.000 de euro.
Urmatorul oras cu multe gropi in Anglia, dupa numarul de reclamatii, e Essex. Aproape 3.000 de oameni si-au distrus masinile in gropi si au cerut bani de la stat. Doar 4% dintre cazuri au fost onorate.
In momentul acesta, pe englezi i-ar costa 16 miliarde euro repararea tuturor drumurilor din Marea Britanie. Problema pe care o pun oamenii mai presus de despagubiri este ca gropile pot fi chiar mortale pentru soferi, pasageri si pietoni.
Exista si in Romania procese intre anumiti asiguratori si autoritati (primarii, consilii judetene, CNADNR) pentru recuperarea despagubirilor date soferilor din cauza gropilor. Aceste autoritati transfera obligatiile de plata la companiile care au lucrat drumurile pe care s-au intamplat accidentele si astfel lucrurile se complica. Sunt societati de asigurari care in anumite conditii despagubesc avariile de la gropi in contractele CASCO. Daca soferii au doar RCA pot face plangeri la autoritatile locale cu dovezi foto cu tot cu data si cu ora.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS